(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hüzünlendi gönül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hüzünlendi gönül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yalan oldu yalan,eski zamanlar, Gönül şimdi, geçen yıllara ağlar, Viran oldu gönül gitmeliyim ben, Hüzünlendi gönül, âşkına ağlar.
Habersizce geçip gitti zamanlar, Hayâl oldu yalan oldu zamanlar, Viran oldu gönül gitmeliyim ben, Hüzünlendi gönül, âşkına ağlar.
Aruz vezin şekli (Me fâ î lü / me fâ î lü / fe ‘û lün)
Hani yok olan, o güzel yıllarım, Kaybolup gitti, bitti umutlarım, Hüzünle doldum en güzel yıllarda, Sıcak olmadan, kış oldu yazlarım.
Ne âşkım kaldı, en güzel yıllardan, Zull oldu yaşam, kanayan yaramdan, Yanıp kül oldum, en güzel yıllarda, Sevmedi yâr de, kahroldum durmadan.
Yanan gönlüme, hüzünler dolarken, Gül yüzüm soldu, çöktüm ah erkenden, Gülmedim bir gün, bunca yıllarımda, Kahrolup gittim, bunca yıl geçerken.
Gelsin vuslatım, kazılsın mezarım, Bu hale gelmişken, ben neden yaşarım, Zull olmuş yaşam, dert verirken bana, Kim sevdim derse, aklına şaşarım.
Aruz ölçüsü ile yazabilmek büyük ustalık.Şapka çıkarılır.Yalnız aruz kalıbının şiirin içinde verilmesini ben anlamadım.Güzel dizelerdi tebrikler,saygılar.
Yalan oldu yalan,eski zamanlar, Gönül şimdi, geçen yıllara ağlar, Viran oldu gönül gitmeliyim ben, Hüzünlendi gönül, âşkına ağlar.
Habersizce geçip gitti zamanlar, Hayâl oldu yalan oldu zamanlar, Viran oldu gönül gitmeliyim ben, Hüzünlendi gönül, âşkına ağlar. =================================== ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Yürek sesinle meydana getirdiğin güzel dizeleri yazan kalemini ve yüreğini kutluyorum saygılar
Gelsin vuslatım, kazılsın mezarım, Bu hale gelmişken, ben neden yaşarım, Zull olmuş yaşam, dert verirken bana, Kim sevdim derse, aklına şaşarım Yüreğine sağlık abi.Kutladım selam vemuhabbetle.
SAYIN ŞAİR, DUYGULARIN EN YOĞUN, EN KOYU ANLARINDA KALEMİNİZDEN DÖKÜLEN BU GÜZEL DİZELER İÇİN SÖYLENECEK TEK ŞEY VAR. ELLERİNİZE, YÜREĞİNİZE SAĞLIK... TEBRİK EDİYORUM SAYIN HOCA'M.. ESENLİKLER DİLERİM... SAYGILARIMLA....
Gelsin vuslatım, kazılsın mezarım, Bu hale gelmişken, ben neden yaşarım, Zull olmuş yaşam, dert verirken bana, Kim sevdim derse, aklına şaşarım. ANLAMLI DİZELERDİ HOCAM..KUTLARIM..SEVGİLERİMLE..
Kaybolup gitti, bitti umutlarım,
Hüzünle doldum en güzel yıllarda,
Sıcak olmadan, kış oldu yazlarım
YÜREĞİNİZİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM
tEBRİKLER..