Ellerindeki geçmişten getirdiğin dünlerin yanık ezgisiydi yorgun ve yıldız tozu serpilmiş sakallarında titrek dolaşan bakışların susarken acıyı kirpiklerinde gözlerin keder yağıyordu yüzünün avlusuna dilinde söyleyemediğin sevgi sözcüğü keşkelerle boğarken nefesini pişmanlıklar çözüyordu dizlerinin hayatla olan bağlarını neylersin …
Geç kalmışlığının ve hiç edilmiş hayatının elleri son kez uzanırken boşluğa yalnızlık poyraz olup çarpıyordu tokat gibi suratına ayaz yemiş bir ömrün son mevsim kırıntılarını süpürüyordu bakışların anlayamadın …
Oysa yokluğun kadar soğuk sensizlik kadar ıssız değildi hayat susmanın üşüttüğü gecelerde kabus olup örterken üzerimi sessizlik .. susmazdın hissedemedin …
Ayaz mevsiminde yaşananlara inat ki yaşanacaksa ilk bahar bir son baharı da olmalıydı yeniden filizlene bilmek için yaprak dökmeliydi ömür dediğin bilemedin …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nedamet Hissi ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nedamet Hissi ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ayaz mevsiminde yaşananlara inat ki yaşanacaksa ilk bahar bir son baharı da olmalıydı yeniden filizlene bilmek için yaprak dökmeliydi ömür dediğin bilemedin …
.. /.. ve bittin … ........ GÜZEL ŞİİRİ BİLİRİM...YANİ ARDINDA BİR ŞEYLER BIRAKIR..BİR KOKU ..BİR SES..BİR HIÇKIRIK...GİBİ
SİZİNKİ DE ÖYLEYDİ DOST.
GÜZEL ŞİİRDİ..
(Ama yorum az..Neden ? Kalemdaşlarım adına çok üzgünüm )
ki yaşanacaksa ilk bahar bir son baharı da olmalıydı
yeniden filizlene bilmek için yaprak dökmeliydi ömür dediğin
bilemedin …
.. /.. ve bittin …
........
GÜZEL ŞİİRİ BİLİRİM...YANİ ARDINDA BİR ŞEYLER BIRAKIR..BİR KOKU ..BİR SES..BİR HIÇKIRIK...GİBİ
SİZİNKİ DE ÖYLEYDİ DOST.
GÜZEL ŞİİRDİ..
(Ama yorum az..Neden ? Kalemdaşlarım adına çok üzgünüm )