(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sine-i mecruh... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sine-i mecruh... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
konuşsam bin vaveyla sussam su susar ç/ağlayan nehirler...
DAHA ŞİİRİN GİRİŞİ BEN ŞİİRİM OKU BENİ DİYE HAYKIRIYOR BİR MEMLEKETİMİN ŞAİRESİ OYYYYYYYYY CANIM ANKARAM ÖZLEMİM HASRETİM... İÇİM NEDEN BİR İÇ ÇEKİŞE GAR OLDU Kİ...SUSTUKLARIM KONUŞACAKLARIMDAN MUTEBER ...BİR ÇÖZÜLSE DİLİM AH BİR ÇÖZÜLSE... YÜREĞİN VAROLSUN ŞAİREM SEVGİYLE SAĞLICAKLA KAL...
yar! savrulurken ıssız kentler semasına bin lodos yığılır içime an’a susar ahın güne küser yüzün...
savruldum sevgilim düş bastım kanayan yarelerime düştüm... seni biriktirdim katre katre kadeh_i dile bendime sığmadı aşk... taştım...
bu dizeleri okurken aman Tanrı'm dedim! sanki aşk üzerine bir roman devirdim...dönüp dönüp geliyorum bu şiire...her şiirde kendimden bir parca hüzün bulurum ama, her şiir de öyle kolay kolay aglatmaz beni! bu şiirde hüznün ötesini yasadım hem de öyle yogun yasadım ki bunun tarifi yok.. giderken şimdi ben, sayfanıza göz yaslarımı bırakıyorum, ama tekrar burda olucam bu şiirin içinde yine... yürekten tebrikler sonsuz defa...
bende fon müziğini soracaktım:) şiir o kadar güzel ki, keza müzikte öyle ee ikisinin birleşiminden de ortaya bi şaheser cıkmış yani...hani ne desem az kalır bu hüzünlü dizeler için ve bu şiire ciddi ciddi aşık oldum ben... ne zamandır bu kadar duygulanmamıstım:(
Güzel bir şiir okudum desem yanılmam sanırım Şairin ahvalini dizelerden tanırım Haleti ruhi ye ye gam düşmüş ne yazık Kalemin daim olsun hürmetle selamlarım
konuşsam bin vaveyla sussam su susar ç/ağlayan nehirler...
yar! yokluğunla yakıldı bu beden hükmü yok küllerimin vuruldu kanadından ankara semalarında uçuşan öksüz güvercinler... *** Eline, gönlüne sağlık. Zevkle okudum. Ah bu şiirler de olmazsa yaşanmaz bu hayatta.
derin bir ah çektim deli kız... şiir bir oturdu ki içime... sen her zaman deli dolu yazan asi yürek bu kez hüznün denizinde boğmuşsun dizeleri... yara derin ve gizli bir kanama sürüp gittikçe içte bu yıllarca sürecektir... afferin sana deli kızım...
ve şiirden içime bomba gibi bir ah düşer okuması bir başka, dinlemesi ayrı güzel ah şair size ne demeli? /sessiz lâkin içine çekip bu güzelliği ayrılır Kalimera, çok çok kutladı sözü ve yorumu/
Seven vefalı bir yüreğin sitemli yapıtını okurken;yüreğim burkuldu. Benim sevdam böyle büyük sevdanın yanında zerre kadar olsa sevinirdim. çağırma beni çığ düştü yollara çiy küstü sihem... gelemem...
öyle kara bakma bulaşır gözlerin sineye zifire ağıtlanır martılar...
bakma öyle kara katran düşer geceye özlem konar buluta mah neyler?
öyle an/ kara bakma ulusta bir çingene ahhh eder cebeci garına sem düşer... ve sol yanım inim inim iniler...
===============================
Bizim sevgimiz böyle sevdaların yanında sönük kalır.Eğer Ulusta bu prenses ah ederse;sanırım Cebeci garı yanar.Böyle sevdaya yardım etme imkanım olmadığı için,dağda bir mağaraya izdivaya çekilip;bu sevdanın karşılık görmesi için ömrüm boyunca dua edeyim. Biz mutlu olamadık,bari bu sevda karşılık görsün. Hoş ve anlam teşkil eden bu yapıtı beğendiğimi belirtir; dost kaleme saygı,sevgi ve selamlarımı yolluyurum.
Benden geçti,A harfli birisine el salladım sevdama yasak koyup;gönlümü incitti ve 6 aydır kendime gelemedim.Ama olsun şimdi ise ılık rüzgarları gönlüme vuruyor bazen.Biz elimizi salladık,dilimizle yalvardık olmadı.Sen elini salladığında elisinin bir görümcesini bana ayarlasan evlenirim belki de........ Sizin kadar şanslı olmasak da!.. Sevgilerimle dost kalem.
amannnn sen de... aşk diye bir şey var mı ki ya inanıyor musun sahiden ben şahsım adına inanmıyorum en güzel aşk söylenmemiş aşktır en nadide aşk dokunulmamış aşktır ve en gerçek aşk hiç yaşanmamış olan aşktır... beni düşünme sen... orda burda dua edeceğine bul güzle bi hatun da mürüvetini görelim:) ben elimi sallasam ellisi:))))))))))))))))))
teşekkürler canım benim yorumunla renk katıyorsun inan... hep mutlu ol emi
her iki yüreğide candan kutluyorum siz beni bügünlerde daha iyi tanıdınız :))) bende öyle kin yoktur şiirinizide büyük özveri ile takip ettim mustafa bey ile size tebriklerimi ilettim selamlarımla
merhaba iyim açıklamayı yapayım ki sonra kavga söz kavgası çıkmasın :))) şiirimi eleştir tmm bundan sonra kabul doğru herkes beğenecek değil haklısın ahmet hoca yı ben çağırmadım o sevdiği sayfalara girer şiirin kulağıma gayet hoş geldi eleştiri benim işim değil bu işi şu günlerde daha iyi kavradığım için sanırım bu alanda okuyan ve araştıranların işi şimdilik benim işim değil saygılar
naber yusuf:) hoşgelmişsin sayfama ama niye böyle bir açıklama yapma gerei duydun anlamadım kinlenecek bir şey yok ki ortada alt tarafı şiirini eleştirdim ve snein çok daha iyi yazabileceğini söyledim ki diğerleri de aynını ifade etti... beğenmediğimiz zaman söyleyebilmeliyiz değil mi? bak ahmet abiyi de getirmişsin sanırım gözü de üstümdeymiş:(
neyse teşekkürler yorum için beğenmediğin her dizeyi gözül rahatlığıyla eleştirebilirsin canımcım kin tutma huyum yoktur sevgiler
yorumcu benim kalbimi almış zaten sevgimi kazanmış daha utanmadan ne istiyor:))))))))))))
şaka bir yana mustafa hocam iyi ki varsın her şiir seninle daha bir anlamlı her müzik sneinle bir bütün... allah yokluğunu göstermesin hocam inan çok sveiyorum seni varolasın
Ah ne yürek dağlayan bir şiir bu böyle mest etti beni ve hislerime çok aşina geldi, aldığım nefesimi tuttum adeta ve öylece okudum. Sevgilerim ile Sayın Ayşegül.