(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalnızlık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalnızlık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
".....Severek ayrılanlar bilirler yalnızlığı sen benim eş ruhumsun unutmuş olsan hissederdim unutmuş olsan yanımda durmazdı her sabah hayâlin seni görmek için geri geldim sen gideli çok olmuş nereye gidersen git çantanda bir resmim aklında gülüşüm olsun ben seni gerçekten sevdim bitmez demiştim bitmedi......"
anımsattı...Hatta mırıldandım bir kaç saniye...güzeldi...saygımla...
Ki yıkılan kent! Asıl sensizliğe akıtır tüm göz yaşlarını Kader cellattır... Ve bekler tekmeyi atmak için... Son nefeste bilinmez ki Eşhedümde sen...! Ve yine bilinmez ki Bu bedende ki can Sen gittiğinden beri toprak! Ve musalla şimdi sadece bir istirahat!!!
(Ve buda benden şair...Umarım sizde beğenirsiniz... Hatamız affola Saygımla...)
Her yalnızlığıma seni işledim Nakış nakış kare kare Göz bebeklerim yoruldu Seni aramaktan O koca boşlukta Yorgun düştü bedenim Her saniye dönersin diye beklemekten
Aynada belirirken yüzün Ağlamaklı olur halim Dur diyemem yüreğime Çarpar delicesine Unut diyemem kalbime Seni kare kare İşlerken atışlarına
Vefasızlığın boynuma Oldu urgan; Ha yağlı, ha yağsız Ne farkeder Zate sallanıyorum Sensiz koca boşlukta Ümüğümü sıksa ne Sıkmasa ne Ruhumu calsa ne Çalmasa ne Ne farkeder Sensiz zate yıkık bir Kentten ibaretim
buda benden sizin yorumunuzu okurken benden çıkan bir iki dize umarım beğenirsiniz...
(Yorumunuzu okurken yazdım onun için hata var ise affola....)
Mavi gözyaşlarımı bıraktım güzel şiirine mehmet şiirle kal herzaman şiir olsun duyguların