(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DELİ DEDİLER (şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DELİ DEDİLER (şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gülay hanım insanın doğasında aşk sevgi mutluluk duygusu vardır fakat şu varki yaratanım bizleri cahil ve zalim insanlardan korusun çünkü ardına mutlaka hata vardır o zaman ne olur bir anın hatası bir ömür cezası yazan ellerinizi ve yüreğinizi kutluyorum saygılarımla
SEVGİLİ GÜLAY HANIM DESTANDI SANKİ OKUDUKLARIM.. ÇOK ÇOK ETKİLENDİM.. HER İNSAN TATMALI BU DELİLİĞİ DİYE DÜŞÜNÜYORUM... KUTLADIM YÜREKTEN.. SEVGİLERİMLE...
Severken insanlar deli olur mu? Kalbim çağıldarken sular kurur mu? Yanan kalbimdeki bitimsiz aşkı Söyleyince insan deli olur mu?
İsterse sarardım yârim her gece Gözleri kör olur insan sevince Dünya benim olur bir tek öpüşle Unut onu artık deli dedile
sitem yüklü güzel dizelerdi gönül pınarından akan dizeler sevgi şefkat merhamet olan gönül deli olurmu gönlünüze ve kaleminize saglık kutlarım efendim sevgi ve saygilar .
GÜZEL YORUMUNUZA TEŞEKKÜR EDERİM. GÖNÜLLERDEN SEVDA EKSİLMEYİNCE GALİBA BİR PARÇACIK DA DELİ Mİ OLUYORUZ NE DERSİNİZ? HELE Kİ BENİM YAŞIMDA OLUNCA. SEVGİMLE KAL. ŞİRLERİMİZDE BULUŞMAK ÜZERE.SİZİ HEP YANIMDA GÖRMEK İSTERİM.
Unutmak yakışmaz kalbime asla Bir kere başını göğsüme yasla Dediler aşkını kalbinde sakla Unut onu artık deli dediler. ... ENFES BİR ŞİİRDİ ÇOK BEĞENDİM...GÖNLÜNÜZ HİÇ SUSMASIN HAYAT IŞIĞI OLSUN HEP...YÜREĞİNİZ KALEMİNZİ VAR OLSUN SAYGIMLA...
Derler Gülay hanım sen onlara inanma Sen akıllısın deli dediklerine kanma Ben çok beğenerek okudum şiirinizi Bende deli derim diye ne olur sanma..................Adnan ŞAHİN
HAKLISINIZ NİYE ÜZMÜŞÜM BU KADAR KENDİMİ DEĞİLMİ YA ŞU YAŞLARA GELDİM GÖNLÜMDE HALA SEVGİ IŞIKLARI YANIYOR İÇİNDE SEVGİ OLMAYANLAR UTANSIN SEVGİLERİMLE SİZİ HER ZAMAN YANIMDA GÖRMEK DİLEĞİMLE.
Sairem eger bu harika siirdeki sevdali deli sizseniz, ben de deli olmayi isterdim, cunku bom bos yurek carpmayi bile unutuyor. Kutlarim. Yureginize saglik. Sevgiler gonderiyorum. Bu puanlama sistemi bana cok itici geliyor,karne notu gibi. O nedenle hic kullanmiyorum
belkiz tarafından 5/21/2009 10:35:55 AM zamanında düzenlenmiştir.
BELKISCIĞIM EVVELA GÜZEL İLTİFATLARINDAN ÖTÜRÜ MUTLULUĞUMU DİLE GETİRMEK İSTERİM. AYRICA SİZİN KALBİNİZİN NASIL BİR SEVGİLERLE DOLU DOLDUĞU ŞAİR ALMANIZDAN BELLİ DEĞİL Mİ? SEVGİSİZ BİR İNSANIN YÜREĞİ ÇÖL GİBİDİR HİÇ BİR SAHRA BİLE GÖRNMEZ. SEVGİM ÜZERİNDE OLSUN.
CANIM BENİM BU PUANLAMA BANA DA İTİCİ GELİYOR SANA KATILIYORUM ÖĞRETMEN VE TALEBE GİBİ GÖRÜNMEK CANIMI SIKIYOR SEVGİLERİMİ SUNUYORUMSENİ ARKADAŞ LİSTEME EKLEDİM KABUL EDERSEN SEVİNİİM CANIM.
Sevgiyi verirken cömert davrandım Almak isteyince zordur dediler. Sevemedim bir tek yar sardım. Gönlümü verdim diye deli dediler
İstedim yar etsin başına bir taç. Sevgi ırmağında yıkansam dedim. Yârimin hem gönlü hem de gözü aç Unut sen sevgiyi deli dediler.
Bir deli yürektir sevdaya karşı Benim aşkım inan yüz bin kanatlı Değişmem yârimin bir tek tel saçı Beni dinleyenler deli dediler.
Kalbimi sakladım sahibi gelmez Gönül bahçemdeki bülbüller ötmez Yârimi beklerim oda gelemez Bırak bu sevdayı deli dediler.
Gülay hanım,öncelkile ayakta alkışlıyorum,gerçekten mükemmel duygularla yazılmış mükemmel dizeler.Sevgi çok farklı bir duygu,sevgide cömert olmak,çok idaeal bir duygu,severken sevilenden beklediğimiz özel bir duygu.Nedense bir çok sevgide şu yaşanır,bir taraf çok sever,yürekten,diğer taraf umursamaz,es geçer,işte acı olan budur.İnsan severken acaba sevdiğim benim sevgimi taşıyabilecek mi diye düşünmez.Sever,nedensiz sever belki de.Acı çeker,sevgisininden beklediği değeri göremese de yine sevmeye devam eder,karşısına kim çıkarsa çıksın,onu ölürcesine seven bir başka yüreği reddeder,gider yine kendine acı vereni sever.İşte sevgi nedensizdir.Oysa ki mantıklı olan,sevmeyi bilmeyen yürekten uzak durmak,sevmeyi bilen yürekte mutluluğu aramaktır,fakat aşk mantık tanımıyor,adeta insan acı çekmekten zevk mi alıyor.Sevgiyi her yürek taşıyamaz.Öncelikle çocuk yaşta doldurmak gerekir yüreği sevgiyle,sevmesini öğretmeli öncelikle çocuğa.Yeteri kadar sevmesini öğretirsek çocuklara,onun yüreği sevgi dolu olur,sevgiyi hazmeder,taşır.Klbin sevgi kapasitesi olmalıdır,severse engin sevmelidir,cömertçe sevgi denizinde boğmalıdıır.Çünkü hayat çok zor,sevgi ile aşılır tüm zorluklar,yüreklerde mutluluk olmalı,dolmalı.Hrika eserinizi ve sizi can-ı gönülden kutlarım efendim.Selamlar,saygılar kucaklar dolusu.5 puanımı bırakıp alasmarladık diyorum,sevgiyle kalın.
hazan444 tarafından 5/20/2009 11:18:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
CANIM BENİM YÜREĞİNDE SENİN GİBİ SEVGİ YÜKLÜ OLANLAR HİÇ KİMSEYE KÖTÜ LÜK DÜŞÜNEMEZLER NE GÜZEL SÖZLERLE BANA YORUMUNU YAZMIŞSIN TEŞEKKÜR EDERİM CANIMSIN SEN SEVGİMLE KAL
EVET ŞAİRİM BİRAZ UZUNDU AMA BAZEN DE YAZDIKÇA YAZASI GELİYOR İNSANIN KISA KESEMİYORSUN BEYENDİĞİNE SEVİNDİM SEVGİMLE KAL HER ZAMAN YANIMDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYACAĞIM.