(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇELİŞKİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇELİŞKİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Kardeşim YASEMİN00 Bende işin içinden çıkamadığım için adını ÇELİŞKİ diye koydum. Avucunun içinde ki sevdayı kaçırırsın, seni aşan engeller nedeniyle Yaşamının sonraki yılları hep kendini sorgulamakla geçer.. Giden gitmiştir, benliğinde bıraktıkları tesellin bile olmaz. Sonra bir gün kendine döndüğünü sanırsın, yaşama yeniden gerekçelendirdiğin nedenlerle sarılırsın. Bazen avucunun içindeki kaçırdığın değeri sevdayı özlersin, kahredersin bazende sana sevgisisni vermiş ömrü paylaşmak için imzayı atmaktan çekinmemiş yanından hiç ayrılmayan günahsızı düşünürsün.... ona yaptığının haksızlık olduğunu düşünür kendini suçlarsın.
Kaçırdıklarınla, elindekiler arasında sevda savaşı verirsin...
Yaşamın anlamını ikilem içinde kalıp sorgulayarak gelgitleri oynarsın..
bir gün gelirde, belkide icinden cikilir bu celiskilerin, ne dersin?
hayal ile gercegin bütün olmasi dileklerimle, sevgiyle...