(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL GÜLŞEN (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL GÜLŞEN (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yeşilde murat var diye sevmiştim Maviyi mutluluk diye giymiştim Kırmızı yakışır bana demiştim Hep karalar geldi gecelerime
Hüzün çilesinden ibrişim yaptım Bir hırka ördüm de pazarda sattım Uyurum bu gece diye ben yattım Acılar toplandı gecelerime %%%%%%%%%%%%%%%%%%% Hüzün dolu şiir okudum .ALLAH mutlulugunuzu artırsın,renkleriniz fıstık yeşili pembe olsun. selamlar saygılar.
Selam canım arkadaşım.Çok güzel bir şiirdi.Yüreğinin aynası olmuş.Seni yürekten kutlarım.Sevginin daim mutluluğunun sevdiğin kişi ile birlikte sonsuz olmasını dilerim. Rabbim sevdanızı güçlendirsin.Sevginizi arttırsın.Selamlar.
Yüreğiniz gülllele gülşenlerin güzelliğini yaşasın dost şair.Bu dünyanın gülü de gülşeni de geçici.ama yine de insanız güzel günler görmek hakkımız.Güzellikler sizleri sarsın sarmalasın inşallah.Kaleminiz daim olsun.Saygılar.
Yeşilde murat var diye sevmiştim Maviyi mutluluk diye giymiştim Kırmızı yakışır bana demiştim Hep karalar geldi gecelerime
Hüzün çilesinden ibrişim yaptım Bir hırka ördüm de pazarda sattım Uyurum bu gece diye ben yattım Acılar toplandı gecelerime .................... Efendim şiir tümüyle NEFİSTİ...ŞİİRDİ Kutlarım,Selamlarım
Maviyi mutluluk diye giymiştim
Kırmızı yakışır bana demiştim
Hep karalar geldi gecelerime
Hüzün çilesinden ibrişim yaptım
Bir hırka ördüm de pazarda sattım
Uyurum bu gece diye ben yattım
Acılar toplandı gecelerime
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Hüzün dolu şiir okudum .ALLAH mutlulugunuzu artırsın,renkleriniz fıstık yeşili pembe olsun.
selamlar saygılar.