(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölüm Gözlüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölüm Gözlüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslında ilginç soru... Ama bir de şöyle düşünelim, sevmek çok bize ait bir duygu, yani severken hesap etmeyiz değer mi değmez mi eder mi etmez mi kaç paralık severiz bu sevginin ederi ne vs vs vs... Sevmek gerek ille sevmeli, aksi halde hayatın anlamı kökü kurur... Tebrikler gönülden. Sevgiyle.
söyle ölüm gözlüm kaç ölümün bedeli bir sevda eder kaç kişi adam gibi sevil meyi hak eder ANLAMLI DÖRTLÜKLERDEN KURULU BİR ESER OKUMANIN HAZZINI YAŞADIM SAYGILARIMLA
Çok doğru demişsiniz kaç adam gibi adam sevilmeyi hak eder veya kadın gibi kadın.Hele şimdiki zamanda sevgilere verilen değer düşünülmesi gereken en önemli şey.Bizler her türlü değerlerimizi yitirmekteyiz Emine hanım,sonumu hayır gele inşallah.Hoş geldiniz sefalar getirdiniz ilk şiirinizi okudum inşallah nice paylaşımlara.
aslında hepimizin her sanise aklında olmasına rağmen ölüm uykusu..ölüm gözlümle şiire daha bir anlam yuklemiş.sevdalar yasanamadıktan sonra biterken ölüm göz gibi kalıyor değil mi...yureğinize sağlık.i calısmalar
Emine hanıma aynen katılıyor ve kendisini bu duyarlı tavrı ve dik duruşundan dolayı kutluyor ve bu şekilde sizin yaptığınız formalı-kupalı showa katılmadığımı belirtmek istiyorum...neticde bunların hepsi de Türk takımı..bu tip tavırlar zaten var olan centilmenlik dişı ve fanatik olaylara sebebiyet verir...saygımla...
kaç ölümün bedeli bir sevda eder kaç kişi adam gibi sevil meyi hak eder bu dünyada sevmek yokken bu deli gönül neden sever...?
söyle ölüm gözlüm kaç ölümün bedeli bir sevda eder kaç kişi adam gibi sevil meyi hak eder...? ........ HER YÜREK SEVİLMEYİ HAK EDER; EMEK VERMİŞSE SEVDASINA.. SEVGİ VE ŞİİR AYNIDIR; İKİSİ DE EMEK VE HİSSETMEYİ İSTER...
öbcelikle " sevgi biziz" adlı şiirime yaptığınız yorum için çok teşekkürler...güzel şiirinizi ben de kutlarım efendim...teşekkürler, saygımla..ilhamınız daim olur inşallah...
oktayzerrin tarafından 5/28/2009 1:16:54 AM zamanında düzenlenmiştir.
bu dünyada sevmek yokken bu deli gönül neden sever...? ==================== Sevgili Şaire; işte bu sözde çok haklısınız ... Ama gönüller sevmeden de yapamıyor ki.. Çünkü yaşam sevgi üzerine kurulmuş. Ama günümüzde hiç bir değeri yokmuş... Yürekten Tebrikler.. Saygılar ...
HakanKurtaran tarafından 5/28/2009 9:13:32 AM zamanında düzenlenmiştir.
Şiir dünyamıza hoşgeldiniz,şiirinizdeki hüzünden etkilenmemek mümkün değil,ama inanın adam gibi sevilmeyi hakeden de var,sevgi ile kalın(Okuduğunuz şiirlerime yorumlarınızla katkıda bulunursanız daha da mutlu olurum)
sevmek tek kişilik bir oyun,nasıl istersen öğle gelir karşına aşksa faşist diktatörlere göre bir şey ezen ezilen ilişkisi sonuçta...ezilmiş serzenişti şiirin, bunun için sayfandan gitmeden önce reyhan kokularına bulanmış, zeytin gölgeliklerinden topladığım papatyalarımla yaseminlerimi döküyorum sayfana yokluğumda misler gibi koksun diye.....sende bir tas su dök arkamdan bir daha uğruyayım diye.....
kaç ölümün bedeli bir sevda eder kaç kişi adam gibi sevil meyi hak eder bu dünyada sevmek yokken bu deli gönül neden sever...?
söyle ölüm gözlüm kaç ölümün bedeli bir sevda eder kaç kişi adam gibi sevil meyi hak eder...?
sevgili arkadaşım,oh be nihayet sonunda aramıza ve sayfamıza gelebildin, hoşgeldin.biliyorum sevdiğin, geri gelemeyecek. akan göz yaşların dinmeyecek.sadece sabır ve yarınlar seninle olsun,diye bilirim.içten şiirini kutlar, sevgi ve saygılar sunarım.
yüreğine sağlık şairim anlamı büyük anlatımı güzel olan bu şiir için kutluyorum
selam ve sevgiler..