(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kaybedenler... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kaybedenler... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hımmmmm farklı bir tema .Ben şimdi bunu 2 şekilde algılıyabilirim kendimce yani hülyaca kısa, öz ve manidar içeriğinde kendi anlamı ifade ediliyor ,da, savaş illada Vatan savaşı olarak değilde biz insanların ,günlük yaşamımızda,özel yaşamımızda verdiğimiz hertürlü çabaya uğraşada yaşam savaşı diyebiliriz vede bu hayatın inişli çıkışlı yollarında kazananlar ,kaybedenlerde vardır yaşam yorgunları ben size saçma gelebilirmi bilmem şöyle noktalıyayım Ve iki kaybedeni vardır her savaşın Biri savaşan Diğeri savaşan... VE İKİ KAYBEDENİ VARDIR HER SAV AŞIN BİRİ DAVALI,DİĞERİ DAVACI.
Kaybedeni de kazananı da yok hayatın, sadece elindeki güzelliğin farkına varamayıp heba edenler var; savşanlar külahını önüne koyabilse keşke. Teşekkürler Hocam söz kısa mana derin...
Biri savaşan Diğeri savaşan... .... Yani her iki savaşan. Güzeldi kısa ama öz bir anlatım. Sevdim şiiri. Kutluyorum yazan kalemi. Sevgi ve selamlarımla.
Savas neler kazandirir insana? Aci ve keder...sonunda ne kazanilmis olsada kayiplar herzaman fazladir.. Savas insan ayirmaz.. Savas insan tanimaz....renk... din...Savas türü ne olursa olsun Merhamet tanimaz.. Yüregine saglik.. Az ve Öz
Tayfun54 tarafından 4/21/2009 8:06:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bilmez misin sevdiğim? Bütün savaşlar berabere biter Ve iki kaybedeni vardır her savaşın Biri savaşan Diğeri savaşan...
elbette her iki tarafinda kayiplari oluyor her savasin sonunda ,,,yüreginize saglik bir seyi anlatmak icin uzun uzun sayfalarca anlatmaya gerek olmadigini acik acik görüyorum siirinizde kisa ama anlatilmak istenilen gayet acik anlatilmis,,, saygilar,,,,
Bilmez misin sevdiğim? Bütün savaşlar berabere biter Ve iki kaybedeni vardir her savaşın Biri savaşan Diğeri savaşan... ____________________ bu gece okuduğum en anlamlı şiirlerden biri bu güzel şiir diyebilirim.. çokça vermiş anlatılmak istenileni.. kutlarım.. saygımla..
Biri savaşan
Diğeri savaşan... VE İKİ KAYBEDENİ VARDIR HER SAV AŞIN
BİRİ DAVALI,DİĞERİ DAVACI.