(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Namusa Zırh şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Namusa Zırh şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Bir avuç aşk uğruna Koşarken yoruldum Ne zalime eğerim başımı Ne de zulmune Ben kimsesiz savaşlar içinde Bir ordu doğurdum..." .............................. "Ve bir akşam üstü sarhoşluğunda Ancak koyulur barışcıl ellerim yanıma" ............ Neydi bu böyle ya!...
Ey Şair; Ne adına olduğunu bilmiyorum, ama bildiğim şu ki senden söz istenmişti; sen bunları diyesin diye adına aşk denilen yıkıntının kuçağına doğdun ey siyah kader üzerine düşmüş beyaz damla... Senin hamuruna konulan emek var ya, senin karanlıklardan imbiklenen mayana damlatılan iksir var ya, işte o bugün ses oldu, şu arzın göbeğine inip muştuların harında yankı bulan... O kılıç bedeninin her yerine inmişti zaten senin ve sen parça parça ağlıyordun her bir yarana; Zap'ta ağıt Çoruh'ta sevda gibi inliyordun... Ve biliyor musun, adem sıvalı her er kişinin en gariz şekilde çıldırdığı salyalı gecelerde dinleyen sadece sendin... Şu en mahremdeki hıçkırık künyeli top ve tüfeğin şarapnelinde uzanıp kalan da sadece sendin; senden hariç olan diğer mahlukatta cazbanda dönüyordu o sarsıntılar ve iniltilerden topyekün beste... Değerli şair dostum burda keseyim artık, yoksa perazım yıkılacak dilimin mihrabının dibine... Ben bu şiiri dönüp dönüp okuyorum bir netayic-ül vukuat gibi... Ne diyeyim artık; öyle bir ümide yocu kıldın ki bizi, utançlarımızı derdest edip aldık yedeğimize... "Lakin o vakte kadar Kadın başıma Güçlü kalacağım...." Söz mü söyleyelim şimdi bunun üzerine, hangi hakla!... Bu muhteşem eseri bizden esirgemediğin için şükranlarımı sunuyorum... Ve yüreğini kutluyorum... Lütfen hiç eksik olma... Sevgilerimle...
İşte nihayet şiirin yüreğine inen bir şair. Ne mükemmel bir şiir anlayışınız var,ortak tır düşüncelerime sözleriniz. Bu ne büyük onure edilmedir,insan eserlerini tam anlamıyla anlayan bir şair bulunca,sevincini sığdıramıyor hiçbir yere. Oldukça derin bir birikim seziyorum sizden,yada başka ne denilenilir bu açık anlayışa.. Ben şiirimi gizledikçe gizledim siz,açığa vurdunuz bütün gizliliklerimi. Şiir bu şekilde değer buluyor,ve şiir amacına bu denli ulaşıyor. Şiire ibadet yorumla tam bulur.Siz büyük ibadetle şiirin mevkini arşınladınız. Yüreğinize sağlık o derin ve yerinde anlayışınıza nasıl serenatta bulunayım inanın şaşırdım.