(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Acıyı Bal Eyledik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Acıyı Bal Eyledik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah demenin Kur'an demenin Hak demenin bedelinin ödendiği günler gördük hemde içinde bulunduğumuz soğuk şubat günlerinde ....... n e güzel ifade etmişsiniz üstadım acıyı bal eyledik
yürek sesiniz susmasın kaleminiz daim olsun selam saygı ve hürmetlerimle
Biz çok emekleri sellere verdik Neleri es geçtik neleri gördük Kalanlarla bir menzilde eğlendik Allah dedik, kuran dedik Hâk dedik..
Yunus Karaçöp 17 03 2007 yudumyunus
GÜZEL GÖNLÜNÜZDEN AK SATIRLARA DÖKÜLMÜŞ MUHTEŞEM BİR ŞİİR OKUDUM HARİKA BİR YÜREK SESİYDİ BÜYÜK BİR HAZ DUYARAK OKUDUM İHLASLI GÖNLÜNÜZE ELİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK GÖNÜLDEN KUTLUYORUM GÖNÜL DOSTU SELAM SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA
Biz çok emekleri sellere verdik Neleri es geçtik neleri gördük Kalanlarla bir menzilde eğlendik Allah dedik, kuran dedik Hâk dedik..
Allaha tam teslimiyetle inananlar her acıyı bal eylerler ... Sadece Allah varken kalpte dünya ve dünyalıklar hep silikleşirde.. Zehirlerde bala döner sabırla .. Acılarla mutluğa yürünür.. Gönüllerden gül yoluna erilir.. Tek Hakkın huzurunda huzura erilir... Çok anlamlı mana deryasında gezdirendi beğeniyle okudum şiirinizi yazan kalemi kutlarım üstadım .. Yorumlada güzelleşmiş .. Allaha emanet olun Selam ve dua ile..
Biz çok emekleri sellere verdik Neleri es geçtik neleri gördük Kalanlarla bir menzilde eğlendik Allah dedik, kuran dedik Hâk dedik.. ........................................ aklın dogrularında yüregin içsel sesiydi şiir şairin inancıyla yunus abim sevgili şairim saygılarımla
Biz bizdik ağuyu bal diye yedik Çok fidanı çınarlara çevirdik Hâk şahittir doğru yolu gösterdik Nefsimizden başkasını ezmedik.. TARZ VE İÇERİK TAMAMEN FARKLI OLSADA ŞİİRİN ADI HASAN HÜSEYİNİ HATIRLATTI..ONUN DA BÖYLE BİR ŞİİRİ DAHA DOĞRUSU BU İSİMDE KİTABI VARDI SANIRIM..KUTLUYORUM KALEMİ.
TEK KELİMEYLE HARİKA ÜSTADIM... YAPILAN YORUMLAR DA İYİ HOŞ GÜZEL DİYORLAR ACABA KAÇ KİŞİ BU YAZDIGINIZ GÜZELLİKLERİ YAPIYOR... ŞİMDİLER DE KALBİMİZ HÜDA DA AMA GÖZÜMÜZ DÜNYA DA... NEFİS BAŞA BELA HELE ŞU GENÇLİKTE... UYUYOR İNSAN ŞAŞIYOR ,BAZEN SECDEYİ BAZEN BESMELEYİ UNUTUYOR... TAKVA İLE KAÇIMIZ İBADET EDİYOR DÜNYAYI UNUTUP ARŞI ALADA UÇUYOR... BU ŞİİRİ HAZ ALARAK OKUMAKTANSA DERS ALIP OKUMAK GÜZEL... BEN KENDİ DERSİMİ ÇIKARDIM... BİR DE NEFSİME SORAYIM NE DİYOR!!! GÜZEL YÜREKLİ ÜSTADIM KALEMİNİZDEN NUR EKSİK OLMASIN... SAYGILARIMLA... BİÇARE ÇIRAĞIN....
Hain dünya bilki seni sevmedik Gönlümüzü Rabbimize çevirdik Gelen Allahtandır baş üste dedik Gece gündüz secdelere eğildik... ============================ Fani Dünyada yaşayan hain zihniyet ve çıkarcı zihniyet . Dünyanın ağzının tadını bozdu.. Haklılıar haksız mazlumlar suçlu suçluluar haklı bir devir Yüreğinize sağlık Üstadım . Saygılar ..
Biz çok emekleri sellere verdik Neleri es geçtik neleri gördük Kalanlarla bir menzilde eğlendik Allah dedik, kuran dedik Hâk dedik.. =================================
Verilen emekler birgün yeşerir, İnsanoğlu bugün vardır yarın fanidir İnanınca insanca yaşar bu bile kafidir, Allah dedik,Kuran dedik Hak dedik .. Yüreğin Engin denizlerin mavi güzelliği gibi olsun Üstadım .. Çok anlamlı ve içten satırlardı .. Yürekten Tebrikler Saygılar ..
Hain dünya bilki seni sevmedik Gönlümüzü Rabbimize çevirdik Gelen Allahtandır baş üste dedik Gece gündüz secdelere eğildik...
Gafleti yok edip, nefsi çiğnedik Takvâ’ya sarılıp imtihan verdik Bizler insan için umut besledik İnsan oğlu çiğ süt emmiş demedik..
Allah razı olsun sizden.Kalplerimizin pasına cila çeken bir şiir dinlewttiniz bize. Huşu içinde zevk alarak okudum. Niyazi Beyin yorumu da şiire ayrı bir ruh katmış. Kutlarım inançlı duyarlı yüreğinizi. Selam saygılar efendim.
Biz çok emekleri sellere verdik Neleri es geçtik neleri gördük Kalanlarla bir menzilde eğlendik Allah dedik, kuran dedik Hâk dedik..
mükemmel bir şiirdi üstad. yüreğinize sağlık. Allah razı ve hoşnut olsun sizden inşaAllah. Acıyı Bal Eyledik daha başlıktan şiirin içeriğini okur gibi olmuştum, yanılmamışım... evet Hakk yolda Hakikat yolunda olanların ayaklarından dikenler eksik olmaz, amma öylesine aşıktır ki O´na gönüller, öylesine O´nun hasretiyle yanıp tutuşmuşlardır ki ayaklarına sarılan dikenler hiç mi hiç umurlarında değildir, onlar GÜLlerin kokusuyla çoktan sarhoş olmuşlardır bile.... Hakk derler başka bir şey demezler.... Mevla bizlere de öyle kullardan olmayı nasip etsin inşaAllah, Hakk yolundan sırati müstakimden ayırmasın inşaAllah. Amin. Allah razı olsun, Allah´a emanet olunuz efendim.
Biz çok emekleri sellere verdik Neleri es geçtik neleri gördük Kalanlarla bir menzilde eğlendik Allah dedik, kuran dedik Hâk dedik..
çok güzel bir 6+5=11 hece çalışması emeğinize sağlık güzel bir şiir güzel bir emek kutluyorum bu güzel dizelerinizi saygılar gönderiyorum kaleminiz daim olsun başarılar dilerim
ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM ........YİNE KALEME RUH VERMİŞSİNİZ .....................YALNIZ SESLENDİRME GÜZEL OLMAMIŞ ..ŞİİR RUHU GÜL GİBİ OKŞARKEN SES DİKEN GİBİ GELDİ NAÇİZANE FİKRİM
Biz çok emekleri sellere verdik Neleri es geçtik neleri gördük Kalanlarla bir menzilde eğlendik Allah dedik, kuran dedik Hâk dedik..
ŞİİRİNİZ BAŞTAN SONA BİLGİ VE DENEYİMLERİN SONUCU İNSANLARA YAŞAM ÖRNEĞİ ANCAK YAZMADAN EDEMEYECEĞİM
"Hain dünya bilki seni sevmedik" BU SÖZÜ BİR ÇOK İNSANIMIZ ÖZELLİKLEDE ŞAİRLERİMİZ ÇOK KULLANIYOR DÜNYA HİÇ KİMSEYE ASLA İHANET ETMEZ ETMEDİĞİ GİBİ BİZLER DÜNYAYA İHANET ETMEKTEYİZ HEMDE ACIMACIZCA. ÜSTELİK DÜNYA HİÇDE SEVİLMEYECEK İR MEKAN DEĞİL HANİ ADAŞINIZ "YARATILANI HOŞ GÖRDÜK/YARATANDAN ÖTÜRÜ" DİYORYA BİZLER "RABBİNİZİN HANGİ NİMETLERİNİ YALANLAYABİLİRSİNİZ" AYETİNİN MUHATABI OLARAK DÜNYAYA BİZİM İÇİN NİMET SERGİSİ OLARAK GÖRMEK ZORUNDAYIZ EN KALBİ SEVGİ SAYGI VE SELAMLAR YOLLUYORUM.
Biz çok emekleri sellere verdik Neleri es geçtik neleri gördük Kalanlarla bir menzilde eğlendik Allah dedik, kuran dedik Hâk dedik..
Anlam yüklü mısralardı sevgili yudumyunus kaleminizde tüm güzelliği görmek mümkün insancıl duygularınız ve yüreğiniz hiç susmasın bu kalem okunmaya değiyor harikaydı kutluyorum saygımla...
Ne mutlu... Allah her birimizin içine aynı güzellikleri versin ve çoğaltsın. Çok güzel dizelerdi kutlarım yüreği, ses olan Niyazi beyin de sesine sağlık.
Biz bizdik ağuyu bal diye yedik Çok fidanı çınarlara çevirdik Hâk şahittir doğru yolu gösterdik Nefsimizden başkasını ezmedik..
Yolumuz bu olmalı değil mi ? Hak yolu en doğru yol Bunu o kadar harika bir dille dökmüşsünüz ki dizelere Yürekten tebriklerimle Selam sevgi ve dua ile...
hemde içinde bulunduğumuz soğuk şubat günlerinde .......
n e güzel ifade etmişsiniz üstadım acıyı bal eyledik
yürek sesiniz susmasın
kaleminiz daim olsun
selam saygı ve hürmetlerimle