(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........BEKLEYECEĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........BEKLEYECEĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevenler sonunda kavuşacaktır Mutlaka bir yerde buluşacaktır Sevişip öpüşüp koklaşacaktır İşte ben o günü bekleyeceğim ................... Şiir çok güzel olmuş efendim Kutlarım,selamlarım
Muhtacım sevgili, durma bana gel Gönlünle gözünle tabuları del Bekleyen kalbime uzansın bir el, İşte ben o günü bekleyeceğim.....Bir bukle atıverdim.......
Sevenler sonunda kavuşacaktır Mutlaka bir yerde buluşacaktır Sevişip ,öpüşüm koklaşacaktır İşte ben o günü bekleyeceğim. Beklenen ''O'' günün en kısa zamanda gelmesi dileğiyle ... Büyük bir keyifle okudum şiirinizi. Yüreğiniz dert görmesin,sevgilerimle..
böylesine seven gönül ancak beklemeyi göze alir sonsuza kadar bile olsa bekler elbet alir sevgisinin karsiligini..... yüregin dert görmesin canim benim yine muthissin ,,,,,,, saygilar sevgiler,,,
beklemek sonsuzdur buna rağmen beklerim diyorsa yürek sonsuzluk içinde kaybolmayı göze almış demektir böylesini de çok seven bir yürek yapabilir bence...
harika dizeler canım benim hepsinde şarkı tınısını yakalayabiliyorsun kalemin var olsun çokça sevgimle...
Mutlaka bir yerde buluşacaktır
Sevişip öpüşüp koklaşacaktır
İşte ben o günü bekleyeceğim
...................
Şiir çok güzel olmuş efendim
Kutlarım,selamlarım