Toprağın bağrından uyanışların Katre katre açışına şahitlikti yaşamak Her insan kalabalık doğar Yalnız yaşardı bilinmeden Keşfedilmemiş kıtaları vardı yüreklerin Fethedilmemiş zirveleri oysa Gün yüzü görmemiş sözleri saklardı Aklının bir köşesinde Dilinin ucuna gelip de söyleyemediği Veda anına aldırmadan
Eskilerin yenilenemediği bir yerlerde Haksız bir saklambaç oyunundan geriye kalan Sobe seslerinde saklanırdı belki de Sen bulunamayan Ben ebeydim değişmeyen Mağrur sabahların gelişinde Gizlenirdi gecenin alkış sesleri Yıldızların ayak sesleri duyulurdu kuytularda Ve Bir köşede ağlardı zaman
Neler hayal edip, neler ararken Kış geldi baharımın yazlarına Kanarya seslerinin ölümünde kayboldu anılar Kırık kalplerin dudak aralarında İnleyen nağmelerdi Güzümün hıçkırıkları Hani o yükselen sadalar gibi Hani o dokunulmamış dualar gibi Hani o doyumsuz anlar Günahsız canlar Yaşanmış vedalar gibi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALNIZ İNSAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALNIZ İNSAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Toprağın bağrından uyanışların Katre katre açışına şahitlikti yaşamak Her insan kalabalık doğar Yalnız yaşardı bilinmeden Keşfedilmemiş kıtaları vardı yüreklerin Fethedilmemiş zirveleri oysa Gün yüzü görmemiş sözleri saklardı Aklının bir köşesinde Dilinin ucuna gelip de söyleyemediği Veda anına aldırmadan herkezin yüreğinde keşfedilememiş virveleri vardır.içten anlamlı dizelerinizi...yürekten kutlarım...
Ablam bayadır özlemişim şiirlerinizi beğeniyle okudum muhteşem dizeleriniz yüreğiniz dert görmesin yine ayni tatda yine aynı hazda kalem tükenmezlerden olsun işallah. sevgilerim tebrıklerimle bu güzel şire saygılar.
Neler hayal edip, neler ararken Kış geldi baharımın yazlarına Kanarya seslerinin ölümünde kayboldu anılar Kırık kalplerin dudak aralarında İnleyen nağmelerdi Güzümün hıçkırıkları Hani o yükselen sadalar gibi Hani o dokunulmamış dualar gibi Hani o doyumsuz anlar Günahsız canlar Yaşanmış vedalar gibi...
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
"Toprağın bağrından uyanışların Katre katre açışına şahitlikti yaşamak Her insan kalabalık doğar Yalnız yaşardı bilinmeden Keşfedilmemiş kıtaları vardı yüreklerin Fethedilmemiş zirveleri oysa Gün yüzü görmemiş sözleri saklardı Aklının bir köşesinde Dilinin ucuna gelip de söyleyemediği Veda anına aldırmadan"
Bazen sözler kilitlenip atılır sandıklara, bir daha açılmamak üzere... Bilinmesi gerekenler bilinemez, anlaşılması gerekenler anlaşılamaz... Yalnızlık kaçınılmazdır bazen... Sizin kaleminizden okuduğum bu güzel şiir için , sizi yürekten kutluyorum. Sevgi ve saygılarımla...
Katre katre açışına şahitlikti yaşamak
Her insan kalabalık doğar
Yalnız yaşardı bilinmeden
Keşfedilmemiş kıtaları vardı yüreklerin
Fethedilmemiş zirveleri oysa
Gün yüzü görmemiş sözleri saklardı
Aklının bir köşesinde
Dilinin ucuna gelip de söyleyemediği
Veda anına aldırmadan
herkezin yüreğinde keşfedilememiş virveleri vardır.içten anlamlı dizelerinizi...yürekten kutlarım...