(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*Sifa Niyetine* şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*Sifa Niyetine* şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yoklugun Ruhumu isirsa da, Yüregim Her siire Seni ISMARLIYOR... KIRKAYAKLI hüzünler, Yuva yapsa da bedenime Olsun varsin, Yanik gül kokan ellerin geliyor aklima, Hasreti bile bal yapiyor ASKIN Sifa niyetine........
Yüreğine sağlık sevgili arkadaşım. Çok güzel bir şiir. Gönülden kutluyorum sizi. Saygı ve hürmetlerimle.
merhaba efendim beni arayıp sormanız çok hoşuma gitti ve çok da memnun oldum ilginize çok teşekkürler sizin gibi gerçek ve sağlam dostlar oldukça Oktay ZERRİN sizi bırakıp hiç bir yere gitmez tabi ecel gelip de öbür tarafa götürmezse...kendinize lütfen iyi bakın olur mu efendim çok sağolun sevgi ve selamlar... ud kursunu şimdilik bıraktım 3 ayda öğrendiklerimle kendim geliştirmeye karar verim inşallah başarılı olurum sevgiyle...
ayrıca bu vesileyle bu güzel şiirinizi de yüreken kutlarım efendim..ilhamınız daim olsun..teşekkürler....sevgiler...
Aşk her dem şifa niyetiyle içilmiştir.Sunulan ağu olsada. Zira O badede içtikçe kanmayan gizli bir efsun vardır. Tebrik ederim yüreğini.Selam ve saygılar.
ÇOK GÜZEL......
YAZAN YÜREĞİ KUTLUYORUM.......
SAYGILARIMLA.....