(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİLİ PEYGAMBERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİLİ PEYGAMBERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Semanın kapılarının sonuna kadar açılıp rahmetin sağanak sağanak yağdığı böyle bir gecede düşen damlaların hepimizi sırılsıklam etmesi dileğiyle Mevlüt kandilinız mübarek olsun.
'Ben bir kuluma hayır murad ettiğim zaman ona kalbinden bir vaiz(bir arkadaş) gönderirim,ben bir kuluma hayır murat ettiğim zaman ona Zatımı zikrettiririm,kulum beni andığı zaman bende onu anarım,kulum bana yürüyerek gelirse ben ona koşarak gelirim,kulum bana koşarak gelirse ben ona yıldırım hızı ile gelirim,ben bir kulumu sevdiğim zaman onun gören gözü,tutan eli yürüyen ayağı olurum.'' (Kutsi hadis) ''Adını adımla yazdım ya Muhammet'' az önce bir kardeşimizin şiirindede aynı selzenişte bulundum,ilkokul kitaplarında kelime-i tevhitten Muhammet Resulullah bölümünü kaldıranlar,gazetelerinde Lailahe illallah demek yeterlidir Muhammedün Resulullah demek şart değildir diyenler,dinler arası diyaloğun bir parçası olmak üzere vatikanda papanın elini eteğini öpenler işte zat-ı alinizin 'Rabbinden çok uzaklaşır' cümlenizle ne kadar güzel örtüşüyor. Allah bu aziz milleti basiret sahibi kılsın ve onlara kendilerinden gözüken kafirleri tanımayı nasip etsin.Cenab-ı Allah yar ve yardımcımız olsun.
Sana ümmet olamazsam yazıklar olsun bana.
bu şiirimle güzel mısralarınızı desteklemek istedim
Gönlünüzden O'nun sevgisi hiç eksilmesin