Asmalara tutundum sarhoşluğunuzda Bir üzüm tanesinde eskiyen şaraptınız… Ayrılığın izi kaldı bardağın kenarında Avucumuzda birikti sessiz gözyaşlarımız…
Çigan dinlerdik, bir kadının ayağına düşerdi şalı Gece yıldızlarından saçlarına düşmüş sak Ve raksında incelirdi gece topukları ak Süsledikçe göğsünde beyaz goncayı...
Tuttum bir yerlerden bezeli gülüşlerinizi Ebruli gamzeleriniz düştü avuçlarıma Yalnızlığıma özlem diye kattım düşlerinizi Ayak sesleriniz dokundu parmak uçlarıma…
Beyazı ağlar tek güllerin... Uzaklığımın gölgesi kaldı eşiğinizde İmgelerle sağırız sakın beni kayırmayınız Şiirimin son dizesi kimde?
Bitti şiirliğimiz! Son hoşçakalınızda...
Bir aşkı paylaşmak için çok geç, bir paylaşıma âşık olmak içinse erken... Beni sevda yerimden vurdu yine zaman... Şimdi sana söylenecek tek cümle: Bende sana yetecek kadar ben kalmadı... Yılmaz ERDOĞAN
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEYAZDI GÖZYAŞLARI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEYAZDI GÖZYAŞLARI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Beyazı ağlar tek güllerin... Uzaklığımın gölgesi kaldı eşiğinizde İmgelerle sağırız sakın beni kayırmayınız Şiirimin son dizesi kimde?
Bitti şiirliğimiz! Son hoşçakalınızda... " ... Tutuldum kaldım bu dizelerde. Üstüne başka şiir okumam bugün Şiirin eşiğinde durmalıyım Ve şairin kayıp son dizesini bulmalıyım. ... Sevgiyle ve sağlıkla kal Hoşçakal
Sanki bir yürekten yazılmış gibi ya da yazmak isteyip de siz buyrun demiş gibiyim ki ancak bu kadar denk düşebilirdi. Dilimden dökülen cümlelerdi sanki
Çok çok beğendim Tebrik ederim Neslihancım Sevgim sana sonsuzca
SAYGILARIMLA