(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Onurlu Bitsin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Onurlu Bitsin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam uzun zamandır görüşemiyorduk bu yorum vesile olsun. Şiiriniz ilk kıtasından da anlaşılacağı gibi emek kokuyor. Üzerinde epey ince işçilik var. Ayrıca takip ettiğim şiirlerinizden anladığım kadarıyla bir sembolistsiniz. Burada da şiirin teması kendini açık bir şekilde ele vermesine karşın fark edilmesi gereken semboller var. Açıkçası şiirinizi beğendim. Duygusal bir şiir ama asıl olanı arabesk tarzı şiirlerden farklı bir duygusal şiir görmek beni keyiflendirdi. Kaleminiz kor, mürekkebi ateş olsun...
Bu şiirinizi başka sitelerde okumuştum,hatta bir sitede Günün Şiiri'ydi. Çok söz söylemeye gerek yok ki muhteşem bir şiir, her yanıyla insanı tutuyor, içine çekiyor! Sizinle birlikte olduğum için çok şanslıyım hocam, beni oluşumunuza aldığınız için de çok teşekkür ederim, sevgilerimi sunuyorum, saygılarım kaleminize!!!
günümüzdeki aşklar gerçekten gülünç hocam.bir haftalık, iki haftalık aşklar, bir iki aylık evlilikler...ayrıldıktan sonra tekrar tekrar aynı insana aşık olmak, sevdayı çöpe atmak gibi. bir de 'platonik' aşklar var.hani karşılıksız aşklar. ne demiş usta ''sen elmayı seviyorsun diye, elmanında seni sevmesi şart mı?'' usta devam ediyor; ''tahir olmakta ayıp değil zühre olmakta hatta sevda yüzünden ölmekte ayıp değil bütün iş tahir ile zühre olabilmekte'' saygılarımla. Birkan BULUT balaban Kent Şairleri
dilimi her güne buruksu hani sanrılı aşk ayıbına uydurmam ömürlük ayrılık olsan da fani ödünsüze bil yitip kudurmam
sona ayrılık senaryomdur ayan özümü sıksan posamla duyarım güvendik salıncağım kan revan sonsöze perde vizyona kanarım
misyonu dolan sevdamı horlama tutmadığa gitsin ipini salıverdim yeniden uğrama kapımı zorlama ucuzlamasın sevim onurlu bitsin. ........................................................ yaşamımızın hüznünde tek misafirimiz çatımızdaki onurlu rüzgarlardır hep bizi yalnız bırakmayan...... şiirdi sayfa ve ustaca bir yaşamın hislerini edebiyata döken emekle sabırla kelimeleri derinleştiren ustalaştıran ve ehlileştiren bir usta kalem
dilimi her güne buruksu hani 6+5 sanrılı aşk ayıbına uydurmam8+3= ömürlük ayrılık olsan da fani6+5= ödünsüze bil yitip kudurmam5+5=
sona ayrılık senaryomdur ayan 5+6= özümü sıksan posamla duyarım5+6= güvendik salıncağım kan revan7+4= sonsöze perde vizyona kanarım 5+6=
misyonu dolan sevdamı horlama5+6= tutmadığa gitsin ipini salıverdim 6+7= yeniden uğrama kapımı zorlama 6+6= ucuzlamasın sevim onurlu bitsin.7+5=
biraz daha zorlansaydı güzel bir 6+5=11.... 5+6=11 hece şiiri çıka bilirdı emeğinize ve yüreğinize sağlık güzel bir çalışma yazan kalemi ve yüreği kutluyorum saygılar sunuyorum ........................ Babacan24
Sevgili hocam, bu nasıl bir yürektir böyle, bu yürekten dökülen şu dizelere söylenecek söz bulamıyorum, sevdalar böyle onurlu biten aşklarla yücelirler, tarihe geçerler herhalde!
İkinciye geliyorum şiirinize hocam, çok etkileyici, çoooookkkkkk!!! Çok yoğun duygularla, enfes oldukça Şairane bir şiir yazmışsınız hocam...
misyonu dolan sevdamı horlama tutmadığa gitsin ipini salıverdim yeniden uğrama kapımı zorlama ucuzlamasın sevim onurlu bitsin.
Final ise muhteşem!!!
Kaleminize kuvvet, hep böyle üstad işi dökülsün dizeler, yine böyle şiirler yazın hocam!
misyonu dolan sevdamı horlama tutmadığa gitsin ipini salıverdim yeniden uğrama kapımı zorlama ucuzlamasın sevim onurlu bitsin.
Sevgili Müjdat Muhteşem anlam ve armonilere doyuran bir şiirdi böyle güzel eserlerin ortaya çıkmasında adına yaşam tecrübe dediğimiz yanılsama lügatimiz kadar o misyonu dolan sevgilerin de büyük payı var diyorum
Sizinle tanışalı, bu gruba katılalı üç yıl oldu.Devam da ediyor.Bizlere çok şey kattınız, çok şey öğrendik.Bazılarımız bunu çok iyi değerlendirdi , bazılarımız bunun farkına bile varamadı.Saldınız onların ipini, istedikleini yaptınız. Çok anlamlı bir şiirdi.Beni ilk günlerime götürdü.Gruba katıldığım ilk güne... Elinize, emeğinize sağlık. Sevgilerle; Yazgülü Tunar "balaban Kent Şairleri"
nasıl bir arkadaşmış bu ki ancak bu kadar güzel bir şiir yazılır gerçeğin ne olduğunu gösterir arkanda duran sevdiklerinle birlikte işte onlar arkadaşlarındır herzaman yanında
Koca yürekli insanların sevdaları da böyle oluyor işte! Yılmaz Güney'in Arkadaş filmini bana izlettirdiğinizden beri sizin gibi mangal yüreklilerin sevdalarının asla bitmeyecek gibi korunduğuna tanık oldum, her yanı kalevari sağlamlıkta ve her yanı onur yüklü!
Onun için sizin dilinize ayrılık yakışmaz koca hocam, bu şiir çok şey anlatıyor zaten, yani yıllarca içinize gömeceğiniz ve ölene kadar sulayacağınız bir sevdanın öyküsüdür bu şiir, ama ne şiir!!!
Her yanı insanın içini titreten müthiş bir şiir, artık ne denilir ki başka, çok şiirdi!!!
Elinize, emeğinize, üstad kaleminize sağlık sevgili hocam.
Ne büyük bir sevdadır ki bu böyle güzel dizelerle anlatılmış. Zaten adı sevdaysa eğer büyük olur sevgi. Onun için ve senin için gerçek olan yapılır. Ki ucuzlamaz sevgi. Onurlu biter.
Yaşanan aşklar insanlara ait... Ayrılıklar da..Ve ciddi ayrılıkların ardından tekrar tekrar denemek coktan bitmiş bir aşkı onursuz kılar sevgiyi... Alısılmıs, denenip bozulacak, sonra gene denenecek bir sey haline getirir... Hocam zaten siz de tiyatro calısmalarında soyluyordunuz şiirinizde işlediğiniz konunun ozunu... Onurlu bitmeli sevdalar evet... Gecmişte yasanan anılar guzel hatırlanmalı.. 'iyiki yasadım pişman değilim' denmeli gogsunu gere gere... Sevgilerimle çokça...
Ki her zaman öyledir yeniden uğrama kapımı zorlama onurlu bitsin her şey en iyisi bu vazgeçmek de içinde o hissettiğin her ne ise onun bir parçasıdır gitmek kolay iş onun onurunu taşımak bir parçasıdır hayatın arkadan ağlamayacak kadar ellerini sıkı sıkıya kavrayabilmektir.
etini öteledim önemi yok benim için(böyle olması gerektiği için) önemlisidir sevgim(n)
Özgür Kelebek, sayfanıza kondu sevgili hocam, şiiriniz insanı şaşırtıyor hocam, çünkü hiç bu tarz yazmazdınız, sürpriz oldu benim için, sanırım arkadaşlarım için de durum aynıdır! Ama ne yazarsanız yazın, kaliteniz hiç düşmüyor, ne mutlu ki bana sizin öğrencinizim, ara sıra iki lafla kulağımı çekseniz de, gerçi kulağıma küpe oluyor laflarınızda, ben halimden memnunum sevgili hocam!!! Şiiriniz muhteşemdi, kaleminiz hiç ama hiç susmasın hocam.
onuruyla bitmeli sevda... bittikten sonra arkasından sövüp sayılmamalı gidenin ona hakaret edilmemeli bence iyi dileklerinle bitirilmeli bitirmek istediğinden eminsen o da yoksa bitti dedikten sonra bir daha dönüp bir aşk yaşamak yapmacıklık olur...bitirildiyse onuruyla bitirilmeli sizden böyle bir şiir okuduğuma çok şaşırdım ama çok güzeldi emeğinize sağlık... Gülce Göçer balaban Kent Şairleri
dilimi her güne buruksu hani sanrılı aşk ayıbına uydurmam ömürlük ayrılık olsan da fani ödünsüze bil yitip kudurmam
sona ayrılık senaryomdur ayan özümü sıksan posamla duyarım güvendik salıncağım kan revan sonsöze perde vizyona kanarım
misyonu dolan sevdamı horlama tutmadığa gitsin ipini salıverdim yeniden uğrama kapımı zorlama ucuzlamasın sevim onurlu bitsin.
Tek sözcüğüne kıyamadım koca hocam, her tarafı şiirdi, nereden bakarsan şiir!!!!!!!!!! Yorum bile yapamıyorum, ayakta alkışlıyorum, harika!!! Kalemine sağlık hocam, yine babalığınızı göstermişsiniz şiirinizle, başımızdan eksik olmayın hocam.
Sevgili hocam, bu nasıl bir yürektir böyle, bu yürekten dökülen şu dizelere söylenecek söz bulamıyorum, sevdalar böyle onurlu biten aşklarla yücelirler, tarihe geçerler herhalde! Çok yoğun duygularla, enfes oldukça Şairane bir şiir yazmışsınız hocam...
Kaleminize kuvvet, hep böyle üstad işi dökülsün dizeler, yine böyle şiirler (de) yazın hocam!
Üsdadın yüreği ve kalemi...sayfada hecenin değeriyle yerini almış.... sevginin,aşkın ve onurun girift olduğu bu çok özel şiiri ve kalemi kutluyorum...saygılarımla hocam...
yaşananların hatrına...
onurlu bitmeli sevda...
karşındakine saygıyla...
teşekkürler hocam...
Merve Kuzgun
balaban Kent Şairleri