Kâtil İsrail’e "Kâtil" deme cesâretini gösteren, Mazlum Filistinli kardeşlerimizin haklarını savunan, Dünya’ya, Birleşmiş Milletler’e doğruları haykıran, Başbakan’ımızdan Allah razı olsun. Türk budur işte!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Helal Olsun Başbakan'ım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Helal Olsun Başbakan'ım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın o.ç.m , bazı konularda hemfikir olmasak bile sayın Başbakanımızın Davostaki o muhteşem duruşunda hemfikiriz...O duruş dolayısıyla ben de başbakanımıza şunu yazmıştım.... DEĞERLİ BAŞBAKANIM SEN BAŞIMIZDA TAÇSIN.. AÇSIN KAHRAMAN HALKIM SANA BAĞRINI AÇSIN.. SEN ARTIK BU ALEMDE BAŞ TACI OLACAKSIN, ASIRLAR GEÇSE BİLE HEP ÖYLE KALACAKSIN.. SEN YÜKLENDİN SIRTINA GAZZENİN ÇİLESİNİ, SEN YÜKSELTTİN ONLARIN FERYAD EDEN SESİNİ, SEN DÜŞÜRDÜN PERESİN O HAİN MASKESİNİ, BİRLİK OLMA ZAMANI SEN BAŞIMIZDA TAÇSIN, TÜM MÜSLÜMAN ALEMİ SANA BAĞRINI AÇSIN... YİNE TAVİZ VERMEDİN HAKSIZLIĞA ZULÜME, YİNE SESSİZ KALMADIN BUNCA HAKSIZ ÖLÜME SENİ NASIL ANLATSAM ACİZ KALIR KELİME SEN ARTIK BU ALEMDE BAŞ TACI OLACAKSIN, ASIRLAR GEÇSE BİLE HEP ÖYLE KALACAKSIN,,,, SAATİYLE,GÜNÜYLE TARİH DÜŞTÜ NOTUNU, KAŞINANLAR HAKETTİ BUNUN YÜZBİN KATINI. GÖRMEYENLER SEYRETSİN ZALİMİN SURATINI SEN ARTIK BU ALEMDE BİR MİLAD OLACAKSIN, SEVGİ SELİ OLARAK KALPLERE DOLACAKSIN...........SAYGILARIMLA..
bu bir şaka olsa gerek bence bu mesajın içerisinde mecaz var yoksa eğer bu demektir ki başbakan bu duayla biraz daha uzun yaşayacak
iyi mi kötü mü ona da açlıktan takatsız kalan fakir fukaralara ya da peşkeş çekilen birçok değerlere adalet değerleri cumhuriyet değerleri ahlak ve insanlık değerlerine vs. vs... sormak lazım
saygılar
Müsadenizle tarafından 2/15/2009 11:42:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Cumhuriyeti istismar etmeyelim. Milletin bağımsızlığı,huzuru ve refahı, cumhuriyetten önemlidir. Osmanlı yönetimi cumhuriyet yönetiminden kıyaslanmayacak derecede üstündü. Ben de cumhuriyet yönetiminin niçin milletimize refah ve huzur getirmediğini sorgulamak istiyorum. Ülkemizde halk kendi kendisini mi yönetiyor? Yoksa parti başkanlarının krallıkları ve yargı sultası mı vardır? Bizim cumhuriyetçi laik Cumhurbaşkanımız Sezer, şeriat devleti, Yahudi ırçılığına dayanan İsrail'e o denli saygı gösterdiği hâlde, aynı saygıyı milletin öz evlatlarına, Müslümanlara göstermemişti. Başbakanımız, Davos'ta çok doğru hareket etmiştir, onca yalakanın içinde gerçekleri mertçe, cesâretle haykırmıştır.
Sn. Hocam, biz ki bir bayrağa saygı duymuş ezmemiş neslin evladıyız, biz ki yıllarca dünyaya hükmetmiş bir neslin çocuklarıyız.Aynı sergileyiş kendini Türk hissedenlere yakışırdı.Kutlarım.
Teşekkür ediyorum. Kıyâmete kadar İslam'ın bayraktarlığını yapacak Türk Milleti'nin bir ferdi olduğumuz için ne kadar şükretsek azdır. Zaman millî birlik ve berâberlik zamanıdır. Başbakan'ın yaptığını Bahçeli de yapsa, Baykal da yapsa hep birlikte alkışlamamız lâzım. Allah'a emânet olun.
Kâtil İsrail’e "Kâtil" deme cesâretini gösteren, Mazlum Filistinli kardeşlerimizin haklarını savunan, Dünya’ya, Birleşmiş Milletler’e doğruları haykıran, Başbakan’ımızdan Allah razı olsun. Türk budur işte!
KATİLE KATİL DİYEMEYEN İNSANLARA YAZIKLAR OLSUN ....
YÜREĞİNDEN ÖPÜLESİ GERÇEK İNSANLARA DA SELAM OLSUN ....
Biraz geç oldu şiirini görmem kardeşim. Duyarlı yüreğini kutluyorum. Geçmişte hep sustu başımızdakiler. Kimi yumuşadı, kimi boyun eğdi katillerin karşısında. Akp'yi sevip sevmemek önemli değil. Yanlış anlamasın bazı art niyetliler. Bu hareketi kim yapsaydı alnından öperdim. Türk, Laz, Kürt vs.. farketmez hangi ırktan olursa olsun haksızlığa katlanamayan ve gereken tepkiyi kimseden çekinmeden tüm dünya önünde haykıran bir kişiye ''Allah razı olsun'' demeyenden Allah'ta razı olmaz.
Saygılarımla..
Emre ÖzeL
Şehzad tarafından 2/8/2009 8:55:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yorumunuza aynen katılıyorum. Milletimiz yiğitliğiyle ün salmıştır. Hâlâ dünya Müslümanlarının umudu Türkiye'dedir. Cenab-ı Hak doğrunun yanındadır. Yeter ki biz sebat edelim. Allah'a emânet olun.
DEĞERLİ ŞAİR KARDEŞİM!... ŞİİRLER GERÇEKTEN DE PAYALAŞILDIKÇA GÜZELLEŞİYOR.. HER ARKADAŞIMIZIN TÜRK ŞİİRİNE AYRI BİR KATKISI OLUYOR... BU DA BİZLERİ MUTLU EDİYOR ŞİİRİNİ SEVEREK OKUDUM. ŞİİR TADINDA BİR YAŞAM DİLEGİMLE BAŞARILAR... YOZGAT TAN SELAM VE SAYGILAR...
Teşekkür ediyorum. Bir şiir olmadı bu aslında. İçimden gelenleri kısaca yazıp sayfama asmıştım. Bana ait bir Yozgat fıkrası yazayım size. Yozgatlı bir genç Üniversitede okurken bir genç kıza âşık olur; fakat genç kız: _Yozgatlı, ben seninle evlenemem; çünkü sen biraz tuhaf konuşuyorsun, der. Yozgatlı; _ Hayatım, konuşmamın neyini beğenmiyorsun? der. Kız: _ N'örüyon gız heeri? diye hatırımı soruyorsun. Daha ne olsun? der. Yozgatlı, konuşmasını düzeltmek için 6 ay diksiyon dersleri alır ve kızın yanına gider: _Hayatım, bir de şimdi bak konuşmama, der. Kız: _Peki, benim hatırımı bir sor bakayım, der. Yozgatlı: _N'örüyorsunuz hanımefendi heeri? diye hatırını sorar. Devamında ne olduğunu bilmiyorum; çünkü devamını yazmadım. Yozgatlı bir öğretmen arkadaşıma takılmak için yazmıştım. Lütfen yanlış anlamayın. Siz de Nevşehirli fıkrası yazabilirsiniz. Saygılar sunuyorum.
bende başbakanıma metiye dizecektim, sonra dedim bu gününmüzün konusu yazan çok olur diye başbakanım gerekeni verdi yahudi çocuk katiline buradan onu kutluyorum sağ olsun var olsun,arkadaşım seninde kalemin susmasın.harikaydı şiirin,kutlarım.saygılar şiir dostu.
Kâtil İsrail’e "Kâtil" deme cesâretini gösteren, Mazlum Filistinli kardeşlerimizin haklarını savunan, Dünya’ya, Birleşmiş Milletler’e doğruları haykıran, Başbakan’ımızdan Allah razı olsun. Türk budur işte! ,,
Çok okunası ve tatlı bi şiir idi,Mevlam yüreğinizden ilhamı bedeninizden kudreti ve kaderinizden muaffakiyeti eksik etmesin.Daha güellerini yazmanız ümitlerimle,saygılar...
Mâlûm sitede mütemâdiyen pasiflenen "ö.ç.m" kendisine yeni ve sağlam bir adres bulmuş. Evvelâ hayırlı olsun. Başbakan'ın bu geceki tavrı fevkalâdeydi. İç siyâset bir kenara bırakılıp, görüş ne olursa olsun, her Müslüman'ın destek vermesi gerekir. Lâkin gördük ki, bu sâhideye yorum düşen biri, nedense rahatsız olmuş. Ona cevabım, burada yazılanın, "kurdeleli" birçok şiirden daha mânâlı ve güzel olduğudur. Esas meseleye gelirsek, söylenecek en tesirli kelâm, herhâlde "Allah râzı olsun." demektir. Selâmlarımla...
Teşekkür ediyorum dost kalem. Antoloji, "ö.ç.m" yi görünce kırmızı görmüş boğaya dönüyor. Önemli olan bu siteye Masonik bir zihniyetin sahip olduğunun ortaya çıkmasıdır. Masonlarla ilgili yazılara hiç tahammül edemiyorlar. Patronlarının oğluna Aydın Doğan Vakfı ödül vermiş. Sebebi de Hıristiyan Keldanilerle ilgili haber yapmasıymış. Kur'an'a, Peygamber'imize hakaret edenlere göz yumuyorlar, "ö.ç.m" ye gelince pasifliyorlar. Yorumunuz için teşekkür ediyorum.
Bu bir teşekkür metni. Neden şiir bölümünde anlamadım? Forum bölümüne bir başlık açıp fikir paylaşımı orada yapılsa daha doğru olmaz mı?
Şiir dediğimiz sanatın özü, biçimi, ritmi, emeği olmalı. Her sözcüğü taşır şiir bunu anlarım lakin sözcükleri doğru yüklemek gerekmez mi şiirin sırtına.
Başbakanın tavrıyla ilgili bir fikir beyan etmedim yanlış anladınız. Katilin yüzüne siz insan öldürmeyi iyi bilirsiniz denmesi beni neden üzsün. Bilakis Duygularıma tercüman olması takdir edilecek bir şey. Bu sitede Filistin'li kardeşlerimin ızdırabını, direnişini konu alan onlarca şiir yazdım. Son yapılan katliamın öncesinde, sırasında ve sonrasında. Ne başbakanın tavrıyla ne de sizin ona yazdığınız teşekkürle ilgili herhangi bir rahatsızlığım veya üzüntüm yok.
Bu konuda emin olun en az sizin kadar öfke doluyum ve lanetliyorum bu katliamları.
Başbakanın tavrıyla ilgili bir fikir beyan etmedim yanlış anladınız. Katilin yüzüne siz insan öldürmeyi iyi bilirsiniz denmesi beni neden üzsün. Bilakis Duygularıma tercüman olması takdir edilecek bir şey. Bu sitede Filistin'li kardeşlerimin ızdırabını, direnişini konu alan onlarca şiir yazdım. Son yapılan katliamın öncesinde, sırasında ve sonrasında. Ne başbakanın tavrıyla ne de sizin ona yazdığınız teşekkürle ilgili herhangi bir rahatsızlığım veya üzüntüm yok.
Bu konuda emin olun en az sizin kadar öfke doluyum ve lanetliyorum bu katliamları.
yazdığım yorumu yanlış bir mecraya çekmeyin. Yazının özüne sözüm yok biçimle ilgili fikrimi beyan ettim sadece. Bu sitede olması gereken birşey sanırım yazıya yorum veya eleştiri getirmek. Bu, edebiyatı ve şiiri sevip, önemsemekle ilgili bir şey.
Başbakanın tavrıyla ilgili bir fikir beyan etmedim yanlış anladınız. Katilin yüzüne siz insan öldürmeyi iyi bilirsiniz denmesi beni neden üzsün. Bilakis Duygularıma tercüman olması takdir edilecek bir şey. Bu sitede Filistin'li kardeşlerimin ızdırabını, direnişini konu alan onlarca şiir yazdım. Son yapılan katliamın öncesinde, sırasında ve sonrasında. Ne başbakanın tavrıyla ne de sizin ona yazdığınız teşekkürle ilgili herhangi bir rahatsızlığım veya üzüntüm yok.
Bu konuda emin olun en az sizin kadar öfke doluyum ve lanetliyorum bu katliamları.
yazdığım yorumu yanlış bir mecraya çekmeyin. Yazının özüne sözüm yok biçimle ilgili fikrimi beyan ettim sadece. Bu sitede olması gereken birşey sanırım yazıya yorum veya eleştiri getirmek. Bu, edebiyatı ve şiiri sevip, önemsemekle ilgili bir şey.
Şiir duygu ve düşüncelerin ifâdesidir.Bu da serbest bir şiirdir. Ben böyle yazıyorum. Sizin gibi kaliteli yazamıyorum. Tüm dünya Başbakanımızı göklere çıkarırken, sizin üzüntünüzün nedenini anlayamadım.
Türkiye Cumhuriyetin Başbakanı olarak dışardaki iyi kötü her türlü tavrından dolayı daima yanındayız. Davostaki tavrından dolayıda alışkılıyorum. Biraz Türkiyede sefillleri yaşayan emekli ve küçük mağdur esnaf ve çifçisini,de düşünse aynı duyarlılığı gösterse diyorum. Tebrikler.
ya bağışlayın ama bizi böyle sömürdüler işte . yahudi cesaret ödülünü niye aldı allah razı olsun dediğiniz adam. adam demeye dilimde varmıyor ama .bu bir seçim manevrası değilse bende ayakta alkışlıyorum ama şüphe de etmiyorum değil
Başbakan gibi bir Başbakan çıkmış, Türkiye'nin imajını tüm dünyada göklere çıkarmış, siz ise " Adam demeye bile dilim varmıyor." diyerek ne demek istiyorsunuz? Hakaret ettiğiniz kişi Türkiye Cumhuriyeti'nin başbakanıdır. Edepli olun lütfen.
Kâtil İsrail’e "Kâtil" deme cesâretini gösteren, Mazlum Filistinli kardeşlerimizin haklarını savunan, Dünya’ya, Birleşmiş Milletler’e doğruları haykıran, Başbakan’ımızdan Allah razı olsun. ******************************************* BU SEÇİMİDE KAZANDIRMAYA KARAR VERDİLER DEMEKKİ HAYIRLISI
Siyaset ayrı bir konu değerli şair. Filistin'in dramını, İsrail'in katilliğini hiçbir Allah'ın kulu böyle bir ortamda dile getirememişti. Olay budur. Sağlıcakla kalın.
Evet, şahsım sizin kadar tecrübeli olmamakla birlikte...Ülkemde hem diplomatik ilişkilerde hem de sportif faaliyetlerde hep ezilmişlik haleti ruhiyesinin hakim olduğu yılları,en azından yakın tarihteki geçmişi çok iyi hatırlıyorum....Ama HİDDETİ nin Alkışları kolay kolay şakılamaz...Kim ne derse desin,Uluslarrarası arenada bu akşamki kadar huzur bulduğum bir olay hatırlamıYORUM...Helal olsun BAŞBAKANA...
Atatürk Havalimanı'na binlerce kişi gelmiş. Dünya milletleri tebrik kuyruğunda. Ne milli takım ne de başka bir şey Türkiye'yi dünyaya bu denli müsbet anlatamazdı. Teşekkürler.
Değerli kardeşim, doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar, derler. "Müslüman, bu dünyaya garip gelir, garip gider. Ne mutlu o gariplere" şeklindeki hadis-i şerifi bilirsiniz. Sabrın sonu selamettir. Siyaset ayrı, Başbakanımızın bu geceki tavrı ayrı bir konu. Türk Milleti'nin dili olduğu için kutluyoruz Başbakanımızı. Allah'a emanet olun.
DEĞERLİ BAŞBAKANIM SEN BAŞIMIZDA TAÇSIN..
AÇSIN KAHRAMAN HALKIM SANA BAĞRINI AÇSIN..
SEN ARTIK BU ALEMDE BAŞ TACI OLACAKSIN,
ASIRLAR GEÇSE BİLE HEP ÖYLE KALACAKSIN..
SEN YÜKLENDİN SIRTINA GAZZENİN ÇİLESİNİ,
SEN YÜKSELTTİN ONLARIN FERYAD EDEN SESİNİ,
SEN DÜŞÜRDÜN PERESİN O HAİN MASKESİNİ,
BİRLİK OLMA ZAMANI SEN BAŞIMIZDA TAÇSIN,
TÜM MÜSLÜMAN ALEMİ SANA BAĞRINI AÇSIN...
YİNE TAVİZ VERMEDİN HAKSIZLIĞA ZULÜME,
YİNE SESSİZ KALMADIN BUNCA HAKSIZ ÖLÜME
SENİ NASIL ANLATSAM ACİZ KALIR KELİME
SEN ARTIK BU ALEMDE BAŞ TACI OLACAKSIN,
ASIRLAR GEÇSE BİLE HEP ÖYLE KALACAKSIN,,,,
SAATİYLE,GÜNÜYLE TARİH DÜŞTÜ NOTUNU,
KAŞINANLAR HAKETTİ BUNUN YÜZBİN KATINI.
GÖRMEYENLER SEYRETSİN ZALİMİN SURATINI
SEN ARTIK BU ALEMDE BİR MİLAD OLACAKSIN,
SEVGİ SELİ OLARAK KALPLERE DOLACAKSIN...........SAYGILARIMLA..