(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PARA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PARA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Olsa bir türlü olmasa bir türlü.Ama yaşamak içinde gerekli.Önemli olan ne kadar değer vereceğini ve nasıl kullanacağını bilmektir bence.Ona köle olmamak,fazla ise olmayanlarla paylaşmak.az ise kanaat ve tevekkülle razı olmak....Budur paranın değeri bana kalırsa. Şiiriniz ise çok ustaca yazılmış ve harika yerinde taşlamalarla dolu... Saygı ve selamlarla....
Kimlere boyun büktürdün, Kimisine diz çöktürdün, Bazısına kök söktürdün Nedir ki değerin para. ----------------------------- Maddeye değer verenler paraya büyük önem verirler. Bazıları için;din para,iman para,insanlık can çekişiyor bu ara! Anlamlı şiirine katılıyorum üstadım. Saygı ve selam.
Üstadım,paranın değeri ona verilen değer kadardır.Uğrunda feda edilen kadar yani.Kimisi için her şey kimisi için hiç bir şey.Neyse zaten siz o kadar sormuşsunuz bir kelime bile söylememiş para.Demekki kendi değerini kendisi de bilmiyor.Saygılar selamlar.Yüeğin yarasız olsun amma yine de cebin parasız olmasın .
Adını koyan kim ise Ya ibrişim ya sim ise, Oğuz soylum yoksul ise Değerin ne kadar para..... HERKULADE BIR SIIR KALEMINIZ DAIM OLSUN ...slm,lar saygilar...
Altın ne ki? bir mâden,para ne ki? bir kağıt, Bunların için midir? aç gözlerdeki ağıt. Seni razı etmeyen mal,mülk bana zillettir, Aşkını ver Allah’ım,bunları ele dağıt.
ŞU DÜNYADA PARANIN HER ŞEY OLMADIĞI, AMA ÇOK ŞEY OLDUĞU MUHAKKAK. PARA DENİLEN İLLETİ ŞİİRİNİZDE ÇOK GÜZEL DİLE GETİRMİŞSİNİZ. SAYGIN KALEMİ KUTLUYORUM.
Kimisine diz çöktürdün,
Bazısına kök söktürdün
Nedir ki değerin para.
:::::::::::::::::::::::::::::
BÜTÜN DEĞERİ KAPORA
HA PARA HA ZAMPARA