(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
özürcü-azarcı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
özürcü-azarcı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aynen... İşin zoru anlamak Ben istedim, dedimde mi oldu Olacaktı da bana demek mi düştü.. Aynanın içi mi gösterir göstereceğini Yüzeyi yeterli mi. kalınlık anlamsız mı,sır sır değil mi yoksa.. Nerede bir artı görsem arkasında eksiyi gizler Nerede bir eksi görsem gerisinden artı gözler Ve her gözlemciyi bir başkası gözler üstelik hem dinler hem kaydeder...
Her var, var edenini faş eder, şeytan gelir o sesi siler.. İyi ki seler.... iki ses aynı şiddette, zıt yönde, aynı vakitte, aynı mekanda seslense, aynı uzaklıktan ses olmazdı. Çok teşekkürler. Çoktandır tahriklerinizden uzaktım.. Hayat verdiniz. İyi ki varsınız.
İşin zoru anlamak
Ben istedim, dedimde mi oldu
Olacaktı da bana demek mi düştü..
Aynanın içi mi gösterir göstereceğini
Yüzeyi yeterli mi. kalınlık anlamsız mı,sır sır değil mi yoksa..
Nerede bir artı görsem arkasında eksiyi gizler
Nerede bir eksi görsem gerisinden artı gözler
Ve her gözlemciyi bir başkası gözler
üstelik hem dinler hem kaydeder...
Her var, var edenini faş eder,
şeytan gelir o sesi siler..
İyi ki seler....
iki ses aynı şiddette,
zıt yönde,
aynı vakitte,
aynı mekanda seslense,
aynı uzaklıktan
ses olmazdı.
Çok teşekkürler.
Çoktandır tahriklerinizden uzaktım..
Hayat verdiniz.
İyi ki varsınız.