Sevmeliyim; Mısra mısra, kıta kıta, şiir gibi Okumaya doymamalı yüreğim,
Duygular imge imge içime işlemeli Buharlaşmalı beden bulutlara yükselmeli Yağmalı yeniden, kurak hislerime
Aşk yeniden yeşermeli Yeniden doğmalı Nakış nakış işlenip, Çiçek çiçek açmalı Kelebekler konuk olmalı sevgiyle uçmalı
Geceye düşmeli duygular, yıldızyıldız Aşkın halesi, ay’ı kucaklamalı Ruhum ve ruhun tavaf etmeli kâinatı Sen olmalı, ben olmalı, biz olmalı...
Ve güneş gibi parlamalı Aşk düşmüş bakışlarda Erosun ateşi
Bir tebessüm vermelisin dudağından dudağıma Vermelisin ki kıskandıralım güneşi
Kar taneleri olup usulca kalbimize dolmalı Erimeli yavaş yavaş damarlarda dolaşmalı Su ateş, ateş su olmalı Tersine dönmeli dünya Aşk yeniden var olmalı Bizimle yaşanmalı
Öylesine temiz, öylesine saf Şeytan dokunmamalı dokunamamalı Etrafında melekler Ve o sihir tutsaklığım, Esaretimse mutluluk olmalı....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*Siir Olmalı SEVGİM* şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*Siir Olmalı SEVGİM* şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili şairim güzel şiir yazmak yetenek ve sevgi gerekir,yazmış olmak için yazmadığınızı ayrıca ne yazuılması ğerektiğini iyi biliyorsunuz.Bütün sevgiler yüreğinize gelsin.Tebrikler
Değerli yorumuna çok teşekkür ediyorum...Şiirde henüz küçücük bir çocuğum sizlerin yorum ve eleştireleri ile daha iyiye ve şiire layık olmak en büyük isteğim.. Sevgilerim güzel bakan yüreğine..
Evet şiirlerinizi biraz önce tanıdım,daha doğrusu geç kaldığım bir tanışkınlık bu..Ama güzel ile tanışmanın geci bile güzel... Şirinizin serbest şiire örnek olsun diye edebiyat kitaplarında okutulmasını isterdim. Başarılarınızın devamını diliyor,muhteşem finalinizle yorumumu noktalamak istiyorum. Sözün en güzeli şiirdir zira....
Mustafa EROL
Kar taneleri olup usulca kalbimize dolmalı Erimeli yavaş yavaş damarlarda dolaşmalı Su ateş, ateş su olmalı Tersine dönmeli dünya Aşk yeniden var olmalı Bizimle yaşanmalı
Öylesine temiz, öylesine saf Şeytan dokunmamalı dokunamamalı Etrafında melekler Ve o sihir tutsaklığım, Esaretimse mutluluk olmalı....
Şiirlerin içindeki hasrete vuslât olmalı gelişin. güzel bir şiir meydana gelmiş, yüreklerin yangınına su serpişi ve haz verişi ile fevkalâde güzellikteydi. Kutlarım gönül pınarından damlayanları.
Bakir topraklar kuru, bir yudum su bekliyor. Yârin özlemleriyle, yola yollar ekliyor. Gönül aşk hasretiyle, sineleri yokluyor. ASİ ÇİÇEK'ler mutlu, sevdânın otağında.!...............Kardelen26
Bir dörtlük bırakıyorum güzel şiirinizin yanına. Saygılarımla.
Teşekkür ederim yorumuma göstermiş olduğunuz ilgiye. O güzel müzik eşliğinde davûdi bir sedâ ile seslendirilen güzel şiiriniz bir kıt'a değil, çok kıtalar içinde duyguları hakediyor, saygılarımla.
Çok teşekkur ediyorum yüreğinize ve Yazdığınız dörtlüğe baştacım kabul ettim ve en değerlilerim arasında yerini aldı emegine ve yüreğine sağlık sevgili arkadaşım..Sevgilerimi bıraktım yüreğimden yüreğine..
Öylesine temiz, öylesine saf Şeytan dokunmamalı dokunamamalı Etrafında melekler Ve o sihir tutsaklığım, Esaretimse mutluluk olmalı.... ----------- SEVGİ DOLU YÜREKTEN YANSIYAN MISRALARA ELLERİNE SAĞLIK.ÇOOK GÜZELD
Sizlerin yorum ve eleştirileri ile daha güçlü uçacağıma inanıyorum ve çok teşekkur ediyorum.. Sevgilerimi bıraktım rengarenk kanatlarımdan yüreğinize :))
Kar taneleri olup usulca kalbimize dolmalı Erimeli yavaş yavaş damarlarda dolaşmalı Su ateş, ateş su olmalı Tersine dönmeli dünya Aşk yeniden var olmalı Bizimle yaşanmalı
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Çok teşekkur ediyorum Sezai bey yorumunuza ve güzel dileklerinize..Tüm güzellikler hepimizle olsun insallah..Selam ve sevgilerimi gönderiyorum Erzurum'a...
Kar taneleri olup usulca kalbimize dolmalı Erimeli yavaş yavaş damarlarda dolaşmalı Su ateş, ateş su olmalı Tersine dönmeli dünya Aşk yeniden var olmalı Bizimle yaşanmalı
Öylesine temiz, öylesine saf Şeytan dokunmamalı dokunamamalı Etrafında melekler Ve o sihir tutsaklığım, Esaretimse mutluluk olmalı....
Şiiriniz sesli olarak duyarak dinledim. O duygu seliyle ne hüzzam eserler yaratılırdı bilinmez. Sesini ve yüreğini kutlar Eskişehir'e selam arkadaş.......
Kar taneleri olup usulca kalbimize dolmalı Erimeli yavaş yavaş damarlarda dolaşmalı Su ateş, ateş su olmalı Tersine dönmeli dünya Aşk yeniden var olmalı Bizimle yaşanmalı ..............mükemmel bi şiir orjinal sesle ruh bulmuş bir güzellik hayranlıkla tebrik ediyorum..
tamercan tarafından 1/14/2009 5:16:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
Öylesine temiz, öylesine saf Şeytan dokunmamalı dokunamamalı Etrafında melekler Ve o sihir tutsaklığım, Esaretimse mutluluk olmalı....
Sevgili Hatice hanımefendi: Şiirle yaşanmak istenilen sevgiyi çok güzel dizeye getirmişsiniz. Bir düş gibi diyorum yok o sevda... Tebrik ederim. Saygılarımla.
Yok malesef sevgili arkadasım keşke olsa olabilse..Bizler istedikten sonra herşeyi başarabiliriz ama başarmamak adına inat ediyoruz sanırım..Tesekkurler yureginize..
ayrıca ne yazuılması ğerektiğini iyi biliyorsunuz.Bütün sevgiler yüreğinize gelsin.Tebrikler