(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÜLLİYEN YALAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÜLLİYEN YALAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben onu bir ağaçtan orman yaparken tanıdım sırtındaki acıdan ilişirken hayata ve hep bir esik çıktım hayata sarmaşık bir şeyler vardı ömrümüzde bir fotoğrafa bakamıyorken tanıdım onu kendi ayak seslerini unutan âmalar buldum ama anlatamadım göğsüme inen yıldızlara 'Külliyen yalan olduğunu alışmanın'...Sevgiyle.
beetles tarafından 1/20/2009 1:32:10 AM zamanında düzenlenmiştir.
Külliyen yalan ************************************************** Kısa ve öz duygularınız derya olmuş çok şey ifade eden dizelerinizi kutlarım gül yüreklim, kalemınız hiç susmasın kutlarım, şiirle ve umutla kal...
Yalnızlık alışılamayan tek eksiklerimizdir. O bir tek Allaha mahsus olduğundandır ki evrende hiçbirşey yalnız değildir. En kuytudaki insan bile. yeterki güzel düşünerek baksın etrafına . Neler neler görcektir eminim. Sevgisiz kalmamanız dileklerimle.
Bir sevda gönüle girdi mi kolay kolay çıkmaz şairem. Hele de bırakıp gitmişse bu hasretlik insanın içine öyle bir koyar ki. Sonuç olarak sizin bu duygulu şiiriniz çıkar ortaya. Selam sevgilerimi gönderiyorum,sahifenize.
sırtındaki acıdan ilişirken hayata
ve hep bir esik çıktım hayata
sarmaşık bir şeyler vardı ömrümüzde
bir fotoğrafa bakamıyorken tanıdım onu
kendi ayak seslerini unutan âmalar buldum
ama anlatamadım göğsüme inen yıldızlara
'Külliyen yalan olduğunu alışmanın'...Sevgiyle.
beetles tarafından 1/20/2009 1:32:10 AM zamanında düzenlenmiştir.