(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........tsunami şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........tsunami şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir baht-ı karaydım ben yapayalnız sen her yanı mavi kız!
...ben...ben bir zamanlar aşk nedir,sevmek nasıldır bilmezdim...bilmez tsunami dalgaları...bilmezdim heyecanı,bir türlü geçmez zamanı...bilmezdim,her mevsimin yeşil dalgalandığını...senle bildim yaşamayı...yaşamaya atılmayı,sosyal olmayı senle tanıdım...seni tanıdıktan sonra anladım ve kavradım sevmekle güzeldir her şey...
ne zaman kavuşsak sahilinde azalırdı sızımız
...ne zaman yan yana gelsek...deldiğimizde sınırları...anlardım...anlardım uçsuz bucaksız bir dünyada yaşadığımızı...anlardım sensiz tadılmaz tüm yemişler..anladım ve kavradım hayatı seni sevmekle...seni sevmekle muradıma erdim...erdim ve elmamı ısırdım yasak kenarından...kenarından dönmek olduğunu anladım ve kavradım sevmek eylemini...sevmek eylemini,seni sevmekle söyleme döktüm...
son tsunamiden beri vurgunum ben ve her katresi tuz o lâcivert öpüşten
...ve seni öptükten sonra anladım...anladım ben değilmişim...senle nihayetine erdim cennetin...cennetin cehennemi defnettiğini kıvrım kıvrım akan dudaklarını öpünce anladım...anladım ve kavradım kendimi seni sevmekle...seni sevmeye başlamakla...
---dost KALEMİN kalemime yaz dedi ...
şahanesin sen sevgili kadim dostum ...
meselci tarafından 1/12/2009 4:34:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
son tsunamiden beri vurgunum ben ve her katresi tuz o lâcivert öpüşten Buna gönül tsunamisi denir... Hepimizde zaman zaman bu tusunami görülür...ama anlatamayız Güzel şiir Kutlarım..Saygılar
Eh denizler dalgalanmadan durulmazmış,yüreklerde dalgalarda boğuşurken elbet sığınacak bir liman bulacak.Yüreğine sağlık değerli kardeşimin.Kalemin daim,yüreğin hep engin olsun.Varolsın.
Harikasın...Mükemmel bir şiir...çok çok güzeldi. Çok zarif çok candan yürekten dizelerdi.Şiirin hasıydı. Hep olduğu gibi.Güzel gönüle güzellikler dileklerimle... Sevgiler saygılar selamlar.
bir baht-ı karayım ben yapayalnız sen her yanı mavi kız!
yakamoz gülüşünü bulup gönder bana geçmişten
o tsunamiden beri vurgunum ben ve her katresi tuz lâcivert öpüşten
Ne tsunamıymış breh! mest etti gitti geriye, çekildi deniz şimdi, balıklar dans etmekte denizin en yeşil derinliklerinde . . . lacivert öpüşler kırmızı oldu! güneşte sarılıp öpünce mavi kızı, bütün büyü bozuldu! Kardanadamın sevdasına Güneş gölge etti, kar direndi güneş terletti, kar donurdu, güneş yaktı, mavi kız gömleğini bir çıkardı bir giydi, sonuda kar güneşin yakan sıcaklığına dayanamadı eridi, güneş mutlu gülümsedi! daha da sıcak alevlerini mavi kıza gönderdi, mavi kız şaşkın karın soğuğunu bekledi, onun eridiğinden habersizdi, güneş muzipçe gülümsedi! artık mavi kız onundu, güneş yaktıkça, mavi kız yandı yandı terledi bunaldı, sonunda güneşin onu izlediğinden habersiz soyunda, kumsala sere serpe uzandı, güneş amacına yine ermişti, artık mavi kız güneşin esiriydi, onu kendine mahkum etmişti, önce güzel bir yaktı, bronzlaştırdı mavi kızdan eser kalmamıştı, artık o kahverengi bir çikolata kadar güzel olmuştu, güneş mutlu aşık ,sevdalıydı, kendi yarattığı çikolata kıza mest olmuştu, artık dizginleri çikolata kıza kaptırmıştı, çünki şuurunu yitirircesine sırılsıklam aşıktı . . . zavallı güneş, kendi elleriyle kendini ateşe attı, yandıkça yandı .. hâlâ da yanmakta .. . .ve yakmakta. ..
Yine çok güzeldi, kutlarım güçlü kaleminizi
Saygılar sevgiler mavi kızlara aşık olan güneşlere
Saygılarımla
* * *
dağ gülü tarafından 1/12/2009 3:09:15 AM zamanında düzenlenmiştir.
yüreğine sağlık
kısa ve özeldi