(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KENDİME BIRAK KENDİNİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KENDİME BIRAK KENDİNİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiyirimi okumüşsun sağ ol çok yalniş olduğunu ben biliyorum ben biraz eksik yazıyorum kusura kalma yaşlilik torunlar yoktu yine yalmiş elinesağlik güzel olmuş sevgiler
"Yasla başını omzuma Bitsin Dert tasa Gitsin karanlık bulutlar Bırak kendini bana gelsin güzel umutlar Ver ellerini ellerime BIrak bakayım gözlerine Sevgimi anlatayım sana gülücükler saçtırayım sana Yeterki bırak kendini bana yarınları konuşalım seninle gelecek umutları doğmamış güneşle kalkmayı gelecek mutlulukları konuşalım yeterki bırak kendini bana karanlık gecelerine aydınlık olayım ağlayann gözlerine umut ışığı katayım gül ki gülüşlerinde hapsolayımm Yeterki bırak kendini bana sevgine sevgi mutluluğuna mutluluk olayım Hüzünlü gecelerine aydınlık Kanayan yarana merhem olayım Yeterki bırak kendini bana bırakk kendini bana canına can katayımm bensiz geçen günlerininn telafisi olayımm seninle ömür boyu can yoldaşı olayım Yeterki bırak kendini bana"
Yeni yılnız da kutlu olsun efendim
dünyaya barış getirsin inşaallah ...
Saygı ve selamlarımla .