hey benim çileğim sarıl ördüğün sarmaşığa ve çık dev güneşe ’ y a n " dokun şiirlerin bam teline, şarkıların en güzeline kor olup savruluncaya kadar yürü bu yolda her aşk kendi masalıyla özdeş boya çilek rengini buluncaya kadar ’ k o r k m a "
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çilek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çilek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hey benim çileğim sarıl ördüğün sarmaşığa ve çık dev güneşe ’ y a n " dokun şiirlerin bam teline, şarkıların en güzeline kor olup savruluncaya kadar yürü bu yolda her aşk kendi masalıyla özdeş boya çilek rengini buluncaya kadar ’ k o r k m a "
hey benim çileğim sarıl ördüğün sarmaşığa ve çık dev güneşe ’ y a n " dokun şiirlerin bam teline, şarkıların en güzeline kor olup savruluncaya kadar yürü bu yolda her aşk kendi masalıyla özdeş boya çilek rengini buluncaya kadar ’ k o r k m a "
hey benim çileğim sarıl ördüğün sarmaşığa ve çık dev güneşe ’ y a n " dokun şiirlerin bam teline, şarkıların en güzeline kor olup savruluncaya kadar yürü bu yolda her aşk kendi masalıyla özdeş boya çilek rengini buluncaya kadar ’ k o r k m a " Bu çilekte aşk.sevda kokusu var...Kutlarım.
her aşk kendi masalıyla özdeş boya çilek rengini buluncaya kadar ’korkma’. ======================================== İnci gibi sözler inci gibi satır .. Kısa öz ve anlamlı Tebrikler Nurten Şairem ..
hey benim çileğim
sarıl ördüğün sarmaşığa ve çık dev güneşe ’ y a n "
dokun şiirlerin bam teline, şarkıların en güzeline
kor olup savruluncaya kadar yürü bu yolda
her aşk kendi masalıyla özdeş
boya çilek rengini buluncaya kadar ’ k o r k m a "
renlere boayynmış şiir şiire boyanmış renklerdi.
Çilekle konuşan bir şiir ve şair .
kısa ama kişilikli bir şiir olmuş kutlarım.