Sayın baylar,bayanlar Varmı ötenaziden birşey anlayanlar? Onlar olamaz ölüme kafa tutanlar, Onlar ölüm için para savuranlar. Kim demiş korkusuzca ölümle savaşanlar? Unutmayın ki asıl kahramanlar,çılgın sellercesine düşman üstüne yığılanlar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bilmiyorum bildiğimiz ötenazi aynı mı değil mi.....
bile bile bir insanın hayatına son vermek........ecelin önüne geçilmesi zaten imkansızdır.......ama ne kadar yaşayacaksa hastalıklı ya da sağlıklı..........kimsenin böyle bir karar alma hakkı yoktur kimse için........ü acı çekmesin diye yapılır......böyle bir düşünce ne derece sağlıklıdır.......Allah'ın emri belki son nefeslerinde ettiklerinin hesabı görülüyordur...........hiç bir şey sebepsiz değildir...........legaldir ya da illegaldir.......bir de bunun söz konusu olması yok mu........yasalar olmasa hemen atlıyoruz nasıl zihniyetler topluluğuyla yaşıyoruz şaşırıyorum yasalar olmasa kendimizi kontrol edemeyeceğiz sanırım......çoban gerekiyor hemen hemen her yerde..........
bu konu çok tartışıldığı için o gün okuduğumda öfkelendim...benim için düşünülmesi bile boştur niye zaman ayırayım.......öyle boşluklara....ne kadar bakarsan o da sana o kadar bakar...
ama ne olursa olsun hayat güzeldir...
güzeldi satırlarınız..yüreğinize sağlık olsun derim..