şeytanla dans gecesi
Şeytanla dans gecesi, aptallığın bilmecesi, kokuşmuş, daha dalda bitmeden meyvesi. Şeytanla dans gecesi, şeytan korktu, şeytan pisti terk etti, insan şeytanı geçmişti. Kardeşliği kim öldürdü, olmayan öldürülmez. Şeytanla dans gecesi, maymun insanı aşmıştı, insan aşağılaşmıştı. Olmayan aşağılaşamaz. Şeytanla dans gecesi, yalan, aşkın tek gerçeği, gerçeği kim kaybetmiş, kendini bilmeyen birisi. Şeytanla dans gecesi, insanlığın terazisi, insansıdan ağır basan atmosferin hiçbir şeyi. Şeytanla dans gecesi, dans ölümün habercisi. Tavus kuşu tavana konmuş, kibir kini kandırmış, meni kanı andırmış, kadın kurban edilmiş, erkek köle olmuştu. Şeytanla dans gecesi, şeytan cehaletin efendisi, nefes züğürt tesellisi, yok mu bunun bir çaresi? Şeytanla dans gecesi, şeytanlarla dans gecesi. Karanlık sabahın habercisi, şeytan, cennetin bekçi köpeği , havlamaktan yorgun, yerle yeksan olmuş dili. Şeytanın insandan kaçtığı dans gecesi, insan şeytana ipini vermişti, şeytan kaçtıkça ardı sıra götürdüğü, tünelin sonunda ışık göründüğü, ışığı gördükçe kaçtı insanlar, insanlar kaçtıkça şeytanlaştılar, şeytanlar ordusu ile dans gecesi, zafer kuşkusuz tanrı’dandı. Şeytan ve ordusu bozguna uğrayınca, onların bilmediği son kardeşliğin ezberi…
|