0
Yorum
3
Beğeni
5,0
Puan
26
Okunma

Bir elimde bavulum, kapının eşiğinde
Bir elimde geçmişim, zamanın beşiğinde
Gitmekle kalmanın tam o ince çizgisinde
Rüzgar ne yana esse, ömrüm o dehlizde
Ben bu ara inan ki çok kararsızım
Hangi yola sapsam sonu hep uçurum
Kalbimde her gece öyle büyür ki sızım
Sana mı, yoksa o yalnızlığına mı mecburum
Ben bu ara inan ki çok kararsızım
Hangi yola sapsam sonu hep uçurum
Kalbimde her gece öyle büyür ki sızım
sen hiç arayıp ta sorma olur mu hayırsızım
Masada iki kadeh, biri hep bomboş
Sessizlik o kadar derin ki, kafam sarhoş
Seni sevmek mi zor yoksa vazgeçmek mi acı
Hangi tabip bulmuş ki bu derdin ilacını?
Ben bu ara inan ki çok kararsızım
Hangi yola sapsam sonu hep uçurum
Kalbimde her gece öyle büyür ki sızım
Sana mı, yoksa o yalnızlığına mı mecburum
Ben bu ara inan ki çok kararsızım
Hangi yola sapsam sonu hep uçurum
Kalbimde her gece öyle büyür ki sızım
sen hiç arayıp ta sorma olur mu hayırsızım
SEDAT KESİM
5.0
100% (1)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.