0
Yorum
3
Beğeni
5,0
Puan
22
Okunma

Gözlerindi bana şiirleri yazdıran
Yüreğinde sakladığın sevgi şelalesiydi
İçinde patlayan yanardağları gizleyen
Gülüşün vardı birde
Seni sevmeye başlarken.
.
Yaralarımı görmen dokunmak istemen
İçimde savrulan duygularımı
Seven yüreğimi,
Sevgisiz insanların nasıl da ırgalayıp
Harman ettiğini
Sen hissettin sen fark ettin.
Sonra çıkıp geldin günlerden bir gün
Ki hayatımın en güzel günüydü o gün.
Gözlerin, gülüşün ve yüreğinle
Her şeyinle geldin
Her hangi bir ay’ın yirmisinde.
Sarmaş dolaş olduk bir anda
Sanki bin yıldır birbirimizi seviyor da
Özlemişiz gibi.
Savruk saçlarının kokusu
Teninin dokusu ile sarıldık sıkı sıkıya
Zaman durdu adeta Kasaba sustu.
Sadece Martıların çığlıklarıydı
Başımızın üstünde.
Gelip geçenlerin varlığı
Bizi ilgilendirmiyordu bile.
Sonra mı?
Sonrası yok güzelim.
Çünkü bana mutluluk yok.
Yeter ki sen mutlu ol.
Bak gördün mü gecenin bir yarısı
Saatin 02.de
Karşılığı yok dediğin o sevda
Nasıl da zulmediyor hala.
Olmuyor işte olmuyor anlıyor/musun
Olmuyor.!
-
Ahmet Nevzat Uçar.
11/Temmuz/2023.
saat. 01 54.
.
-
5.0
100% (1)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.