1
Yorum
9
Beğeni
5,0
Puan
133
Okunma
insan yorulurmu birini sevince
____yoruldum işte,
dil susarmı,
taşırken çok sevdiği bir ismi kalbinde ?
_____sustu işte,
gözlerimi uzaklardan alamamaktan
her bir hayali tekrar tekrar yaşamaktan
insan usanırmı canımdır dediği birini beklemekten ?
____usandım işte,
ayaklarım seni ararken sessiz gecelerde
sevdanın yükü binerken hasta ömre
İnsan ağlarmı,içini çeke çeke karanlık bir gölgede ?
____ağladım işte,
insan; her gün dünyaya gelirmi yeniden
durup durup ölürmü severken
yüreği;tekrar tekrar çalışırmı ruh gitmişken bedenden ?
_____yaşadım işte, ____öldüm işte ,
insan bıkarmı,ilk göz ağrım dediğini özlemekten ?
( ve) onun tek bir gülüşe hasret kalmışken
( ve) canını onun ayak izinde unutmuşken
_____bıktım işte,
insan şaşmaz mı her sabah bir isme uyanmaktan ?
geceye onu düşünerek yastığa baş koymaktan
( ve) her vakit onun hayaline susmaktan
(ve) gelmeyeceğini bile bile beklemekten
______şaştım işte
kalabalıklar içinde ardıma bakmaktan
heyecan duymak ona benzeyen bir sesin umudundan
vazgeçmeden, vazgeçmeden, vazgeçmeden
birini çok sevmek ( vede) yorgunuğun ötesinden
____vazgeçmedim işte,
bir çift kara gözü özlemekten
ismini hergün hergün dillendirmekten
adını sesslzce anmaktan
gelmediği halde yollarında oturup kalmaktan
_____sevdim işte,
LESKÜY NARUT
5.0
100% (4)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.