2
Yorum
5
Beğeni
5,0
Puan
117
Okunma
sustu dlim ,konuşmaz oldu eksik yanım
vur öldür istersen beni " kadınım "
yeterki;
ben gidiyorum deme bu şehirden
bölmüşüm canımı sen diyerek ikiye . . .
" bu ayrılığı isteme benden "
sen eksilirsen şu kalbimden
geceleri örtemem üzerime üşür sensiz olan kalbim
bir daha uyanamam ,bilirsin uykum derin
kaybolurum sensiz ben , kalabalıklar içinde
gönlüme anlatamadığım kırık yazgım
sen kokar benim her bir anım,sen kokar her bir odam
"bir rüzgâr gibi üşür canım "
gözlerimdeki yaşım,yüreğimde ki ince sızım
derinlerimde saklıdır sana olan acım
ah !! can yarım
dokundukça hatırama gözlerinden yaş olup akanım
kimse bilmese de seni nasıl sevdiğimi
( seni nasıl sevdiğimi biliyor ya kalbim )
her gün her gün sen diyerek parçalandığım
tek bir gülüşüne takıldı kaldı benim aklım
_________o gün bu gün seninle dolu dünyam
gecelerimi seninle susturdum
sessizce sen diye parçalandım durdum
gözlerimden akan nisan yağmurum
yaramı bilmesende
ben ki sana hep aynıyım
sustu dlim konuşmaz oldu eksik yanım
vur öldür istersen beni " kadınım "
yeterki;
ben gidiyorum deme bu şehirden
bölmüşüm canımı sen diyerek ikiye . . .
" bu ayrılığı isteme benden "
_____
LESKÜY NARUT
5.0
100% (3)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.