Hiçbir zaman çıktığın kapıyı hızla çarpma, geri dönmek isteyebilirsin. don herold
LESKÜY NARUT
LESKÜY NARUT

Bu ayrılığı isteme benden . . .

Yorum

Bu ayrılığı isteme benden . . .

( 3 kişi )

2

Yorum

5

Beğeni

5,0

Puan

117

Okunma

Bu ayrılığı isteme benden . . .

sustu dlim ,konuşmaz oldu eksik yanım
vur öldür istersen beni " kadınım "
yeterki;
ben gidiyorum deme bu şehirden
bölmüşüm canımı sen diyerek ikiye . . .
" bu ayrılığı isteme benden "
sen eksilirsen şu kalbimden
geceleri örtemem üzerime üşür sensiz olan kalbim
bir daha uyanamam ,bilirsin uykum derin
kaybolurum sensiz ben , kalabalıklar içinde
gönlüme anlatamadığım kırık yazgım
sen kokar benim her bir anım,sen kokar her bir odam
"bir rüzgâr gibi üşür canım "
gözlerimdeki yaşım,yüreğimde ki ince sızım
derinlerimde saklıdır sana olan acım
ah !! can yarım
dokundukça hatırama gözlerinden yaş olup akanım
kimse bilmese de seni nasıl sevdiğimi
( seni nasıl sevdiğimi biliyor ya kalbim )
her gün her gün sen diyerek parçalandığım
tek bir gülüşüne takıldı kaldı benim aklım
_________o gün bu gün seninle dolu dünyam
gecelerimi seninle susturdum
sessizce sen diye parçalandım durdum
gözlerimden akan nisan yağmurum
yaramı bilmesende
ben ki sana hep aynıyım
sustu dlim konuşmaz oldu eksik yanım
vur öldür istersen beni " kadınım "
yeterki;
ben gidiyorum deme bu şehirden
bölmüşüm canımı sen diyerek ikiye . . .
" bu ayrılığı isteme benden "
_____
LESKÜY NARUT

Paylaş:
5 Beğeni
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiiri Değerlendirin
 

Topluluk Puanları (3)

5.0

100% (3)

Bu ayrılığı isteme benden . . . Şiirine Yorum Yap
Okuduğunuz Bu ayrılığı isteme benden . . . şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu ayrılığı isteme benden . . . şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
Sabitlendi
YEŞİLIRMAK
YEŞİLIRMAK, @yesilirmak1
19.5.2026 09:15:56
5 puan verdi
Duygusu çok yüksek, hasretin ve gitme korkusunun ağırlığını her mısrada hissettiren, çok içten bir şiir bu. Gitmekle kalmak arasındaki o can yakıcı arafı, kelimelere dökerken adeta bir feryada dönüştürmüşsünüz. "Canımı sen diyerek ikiye bölmüşüm" ifadesi ve geceyi üzerine örtememek gibi imgeler, yalnızlığın ve yokluğun üşütücülüğünü çok saf bir şekilde aktarıyor.
Kalemin yüce olsun şair ARKADAŞIM
Etkili Yorum
Cefa
Cefa, @cefa1
18.5.2026 13:47:11
5 puan verdi
Çok içten satırlar kaleme almışsınız.Derin bir sevgi ve sarsılmaz bir sadakatin izleri var satırlarınızda
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL