0
Yorum
4
Beğeni
5,0
Puan
127
Okunma

Aşkın kaçma mevsimi varsa,
Ki var
Bu ilkbahardan başlasın
Sonbahar olunca
Üşüye üşüye
Girmek daha zor oluyor
Başka
Bir soğuk mevsime
Hem de yazları
Bir sürü özlem biriktiririm
Sonra
Bir kalabalık yerde
Bilerek geçerim uzağından
Bir Eylül sabahı
Bakarım
Düşünceli dalgınsan
Karşına çıkarım
Eğer çok neşeliysen
Ben hala uzaklardayım...
5.0
100% (1)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.