0
Yorum
1
Beğeni
0,0
Puan
105
Okunma

Ne sen anladın beni
Yalana gerek yok nede ben anlamak istedim seni
Ordan burdan şurdan saçma sapan şeylerden konuştuk hep
Ben beşinci yıldızı neden almadınız diye dalga geçerken seninle,
Sen bizde sizi altı sıfır yendik diye dalga tutardın kendince
Seviyorduk ama kopuyorduk aslında birbirimizden gizlice,
Zaten bu yüzden oldu, gidişin yüreğimden sessizce..
Onun mutluluğu,falan düğün de filanin giydiği afilli topuğu
Getirdi bizlere sevgide kibyokluğu
Yaşayamadık ki lanet olsun sevgi ve mutlulukta ki bolluğu
Kendine iyi bak ismini vermek istemediğim beni benden alan sol tarafımda ki herkesin sorduğu.
"MEHMET KARAKURT"
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.