Büyük iyilikleri tanımak için, küçük kötülükleri tanımamız gerekir. j.j.rousseau
Şair Mehmet Demirdelen
Şair Mehmet Demirdelen

AŞKLARIN/ YAĞMURUN/DA//SEVGİMİZ/

Yorum

AŞKLARIN/ YAĞMURUN/DA//SEVGİMİZ/

( 7 kişi )

2

Yorum

11

Beğeni

5,0

Puan

252

Okunma

AŞKLARIN/ YAĞMURUN/DA//SEVGİMİZ/

AŞKLARIN/ YAĞMURUN/DA//SEVGİMİZ/








Kalbim o aşkın anlamını öğreniyor..
Hayatın içindeki sevgiyi yaşarken...!

Hüzünleri acıları unutulsa diyorum..
Yine tutkunun rengini mavide görmüş...

Şefkati hayatımızda beraber yaşanır..
Özlem duyulan bazen hatıralar olurdu..?

Sensiz zaman çabuk geçiyor hüzünlenirken..
Mutluluk düşüncelerin de aklıma gelirsin..!

Hasretin yağmurunda sevilen sendin çok..
Yüreğim seni görüyordu layık sevilmene..

Hani hayaller gerçek olacak diye..?
Kader şans herkesi sevinçler ile bulur..

Mucizeleri çıkar sevginin karşısına bir gün...
Ben de imkansızlığa senin için rest çektim..

Utançın gölgesinde cesaretle yürürken..!
Umutları yanıma alıp sevdiğini şiirlere yazdı..

Elbet o gün yalnızlıklar biter gönülden sevilince..?
Şairlik ruhumla çok severken unutmazdı sevgili...



( Şair Mehmet Demirdelen ))
//29//04//2026// 👩‍❤️‍👨


// Dip...Not....!
// Bazı insanlar üzerine alınmasın..!
// Şiirimi ismini bilmesemde ona yazıyorum...
(( Gönül den gelen gerçekleri...))






Paylaş:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiiri Değerlendirin
 

Topluluk Puanları (7)

5.0

100% (7)

Aşkların/ yağmurun/da//sevgimiz/ Şiirine Yorum Yap
Okuduğunuz Aşkların/ yağmurun/da//sevgimiz/ şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKLARIN/ YAĞMURUN/DA//SEVGİMİZ/ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
ASIKLUZUMSUZ
ASIKLUZUMSUZ, @asikluzumsuz
30.4.2026 00:12:11
5 puan verdi
Güzeldi şiir her zaman ki tat ve deminde
Biz de okuduk, kutladık ve alkışladık yürekten, yazdıran yüreği yazan kalemi ve bu güzel eseri
Gönlün abat olsun, tüm şiirlerin benzersiz vede birer şah eser olsun
Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Ebuzer Ozkan
Ebuzer Ozkan, @ebuzerozkan
29.4.2026 23:22:01
5 puan verdi
Kalbinizdeki sevda, hüzünle umut arasında güçlü bir şekilde akıyor; özlem ise şiirin ana duygusu olmuş. Aşkın sabırla büyüyen yanını sade ve etkili anlatmışsınız.

Yüreğinize sağlık, içten bir şiir okudum. Selam ve saygılarımla.
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL