0
Yorum
5
Beğeni
5,0
Puan
208
Okunma
Ne kaldı geriye bu aşktan bana
Kalbimde bir acı bıraktı gitti
Kaderim gülmedi sevgiden yana
Sonunda hüsranı bıraktı gitti
İnanmış güvenmiş kanmıştım ona
O beni yüz üstü bıraktı gitti
Kalbim kapısını açmıştım ona
O benim yüzüme kapattı gitti
Hayaller kurmuştum âşıktım ona
Onca hayalimi yıkıp da gitti
Neleri vermezdim onun uğruna
Ölüm fermanımı yazıp da gitti
Not: Değerli şiir dostları, bu platforma
(Edebiyat Defteri) ekleyeceğim tüm şiirler
bestelenmiş olan şiirlerimden oluşmaktadır.
Diğer şiirlerimin videolarını da izleyerek
beğeni tuşuna bastığınız, ücretsiz abone
olduğunuz için teşekkür ederim.
Saygılarımla...
5.0
100% (1)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.