(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güneşinde Rengin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güneşinde Rengin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emekten üstün ne var O avamlar emeğe el koyarak sürdürmüyorlarmı yaşamlarını. Emeğin değeri ve gücü öylesine bilinmeli. Helede ana baba gibi öğretmenin insana insanca verdiği emek
Çok güzel ve anlamlıydı hocam. Yürekten tebrik eder, sevgiler saygılar sunarım.
(Bugün de gelmem gerekti!) Öğretmenler Günü'nüz kutlu olsun sevgili hocam; sayısız insana bir alanda değil konuşma, tiyatro, futbol eğitimi gibi üç alanda uzmanca dersler veriyorsunuz, birçok öğretmen öğrenciniz olduğunu çok iyi biliyorum. Ayrıca, tiyatrodaki bütün kızlara gitar çalmayı da öğrettiniz, yeni gelen bizlere de öğreteceksiniz, siz bu günü çok ama çok hak ediyorsunuz, hatta her gününüz kutlu olsun sevgili hocam... bu şiirde de yine ders veriyosunuz, hem de aydınlanma dersi, sevgimle hocam, öptüm. dostça kalın.
Gülşah YÜCEL tarafından 11/24/2008 8:04:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dönmeli sırtımızı karanlığa Hep aydınlığa hep aydınlığa!
kucalaş güneşinle
Doğar hergün güneş aynı yerinden.. mühim olan görebilmek bunu ısıtmak içimizi onla.. hüküm vermek değil hemen düşünmek ilkin..rotanı çizmek öylece.. anlamak önemini emeğin
Emeğidir insana mücadele gücü veren.. Ve almasıdır karsılığını... Güneşin, sevdanın, kavganın rengine boyandıgında cehreler güneş olacak odamızın adı ve guven dolu ikişer goz goreceğiz ortalarda
Özgürlük anlayısımız değişecek bir kere ve daha önemli seyler hakkında konusacagız... Ne zaman peki? Kavganın coskusu sinince insanlığın ustune...
güneş hergün farklı doğar insanın içindeki güneş aynı gökyüzündeki gibidir parylayınca aydınlanırsın güneş doğumayınca karanlığına gömülürsün aynı insanların olduğu gibi içimide güneş var aydınlamyaı bekleyen hocam size sonsuz teşekkürler bu anlamlı şiir için
Değerli Arkadaşım Müjdat! Hani önemli olmasa da büyük başlar geldiğinde 101 pare top atarlar ya o toplar mantar tabancası gibi gelirdi kulağıma pıt! pıt! pıt!
asıl toplar şimdi patladı kulağımda şiirin her kıtasında
Eğer biri sana parmağıyla güneşi gösterir ve sen de parmağa bakarsan aptalsın demektir. Eğer güneşe bakarsan daha da aptalsındır, çünkü güneş gözlerini kör eder. Senin bakman gereken parmakla güneş arasında uçan kuştur... Subcomandante marcos
Ben de faklı bir bakış açısı getireyim dedim güneşe bakarken:))
Çok güzeldi şiirin Müjdat, seviyorum senin düşündüren şiirlerini, sevgilerim çokça can ...
son dize olağanüstü, çok çarpıcı, içimi dışımı aynaya tuttum, bu rengim olmasını çok ama çok isterim, ama zaten bu insanın kendisine bağlı değil mi?! kutlarım sevgili hocam, bizi kaleminizden eksik etmeyin, çok yaşayın değerli hocam!!!!!!!!! dostça kalın.