(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nefes Almak O l a . . . . şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nefes Almak O l a . . . . şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sağolun teşekkür ederim, illginizi hep bekler oldum , ne mutlu ki sizin gibi dostlar var, var olun hep dilerim Güzel günleri hep birlikte görmek dileğiyle... Saygılarımla,
Hallerimiz okadar kötü ki, yapmamız gereken o kadar çok şey var ki... Haklı, yerinde ve güzel çağrılardı... Bütün çağrılarınıza yürekten katılıyorum Yürekten kutluyorum, selamlar, saygılar...
Daha nice 29 ekim'lerde CUMHURİYET'İ kutlamak için buluşmak dileklerimle, çok teşekkür ederim, mutlandırdınız beni, sizin yazılarınız ve şiirlerinizin tadında olmasa da ben nacizane duygularımı yazmaya çalıştım, güzel günleri hep birlikte görmek dileğiyle saygılarımla,
SEVGİLİ DOST ; NE İYİ ETTİNİZDE SAYFAMA UĞRADINIZ...BÖYLECE AYNI PAYDANIN DOSLUK VE PAYDAŞI ZİNCİRİNE BİR YENİSİ DAHA EKLENMİŞ OLDU..DAHA SIK UĞRAMAYA ÇALIŞACAĞİIM YAZI VE ŞİİRLERİNİZ İÇİN..YÜREĞİNİZİ VEDE KALEMİNİZİ KUTLUYORUM ..ŞİMDİLİK HOŞÇA KALIN MUTLU VEDE UMUTLU KALIN.
Bazılarına sivrisinek saz bazılarına davul zurna az sen nekedar söylersen söyle ne kadar nasihat edersen et hainler kendi bildiğini okuyor.Bu ülke çok büyük bir ülke ve bizi bir lokmada yiyemiyeceğini anlayan ağzından salya akanlar ne yaptılar içimizde bulunan kazma küreklerin,hızar ve testerelerin yardımıyle bizi parçalayıp yemek istediler ve sağlam olan ülkeyi içimizdeki çürük elmaları kullanarak öce bökmeyi sonrada parçalamayı amaçladılar ve menffaleri uğruna dedelerinin atalarının kanlarıyle yoğrulmuş bu toprakları haince kalleşce başkalarına köpeklik yapmak bahasına huzursuz eden namkörler allahsızlar kitapsızlar birgün ettikleri hayinliklerinden utanıp biz ne bo.......yedik diyecekler .........................Amerikan köpekleri iraka girdiğinde ordakiler abd askerinin elini öpmek için sıraya geçmişlerdi şimdi ne oldu abd kardeşi kardeşe vurduruyor.Kuzey ıraktakileri kullanıp orayı karıştırıyor yarın işleri bitince hadi eyvallah deyip yürüyüp gidecekler ama kuzey ıraktakiler utanmazlar bizde onlara kucak açmıştık bir zamanlar ekmeğimizi baylaşmıştık ne oldu şimdi bizlere yapdıkları hainlik ortada yedikleri tabaklara sı........yorlar hainlik kenlerinde var amerika onların kenlerini yıllar önceden incelemiş şimdi onları kullanıyor. .......................Şerefi şanı olan insan kendini kullandırmaz demekki yok.. tekbaşına mücadele eden şair arkadaşımızın yanında olduğumuzu bilmeli bircoğumuzun yazamadığını yazıyor yarası olan kocunacaktır elbet ama bu şiiri ve bu yorumları okuyanların yaralarının oacağını sanmıyorum zıra kuzey ırakta üyemiz yok galiba..........kutlarım arkadaşım.
ne diim vefalı dost ne diim,işte böyle dencek herşey döküldü sayfalara, artık susmak vakti, dinleyeceğiz yorumcuları söz onların.. sevgiler yoldaş olsun yaşamınız boyunca dilerim
ohhh bi an bitiremiceğimi sanmıştım... evet vatanseverlik duygularını harekete geçiren bi şiir olmuş ama benim görüşüm biraz fazla uzatılmış ve bi düşünce farklı sözcüklerle yinelenmişte yinelenmiş bu da okuma dikkatini azalttığı gibi ilgiyide alıp götürüyo bi süre sonra..bu konuda biraz daha hassas olmanızı rica ediyorum...bu konuya zaman ayırdığınız için de ayrıca tebrik ediyorum..
özlem
takdir,
sevgi
artıyor..
kutların saygın çalışmanız
saygılarıma