yüzyılın z/arsız yüzünü yüzümüze gözümüze sıvazlarken siyasi kazıklarla y/üzdük y/üzüldük...
zehirlendi arzu zambakları zümreler zanlandı zulalarımızdaki zamanla tökezlendik günsüzlerin ezik izlerini yazdık güzlendik yüzlerce kez hazanı yaz zannedip azılı yanımızla hazlandıkça hızlandık soysuzluğa, yolsuzluğa sızlanınca sabırsız yanımız vicdanımızla alazlandık...
sakız sözlerle sallandık taze yaralarla yandık tüzüklerle süslendik kerizlendik izlendik sazdan kaçtık tellerini kırarak tetik ile söz kesip namlu ile dillendik...
aklandıkça kara para kayıtsızca yediler yasasız yalpalandık azda zorda palazlandık kazdıkça zamanı azdık düze yürüdük zorlandık bu yolda azaldık...
yüzyıl yüzümüze süzüldükçe eski yüzümüzü aradık düşeş bekledik attığımız zardan yek geldi hep nazardan yazıklandık kazanan başa zimmetlendi yazdık çizdik yalansızken yüzsüzce yasaklandık sen yaz bunu tarih kendimizi dilendik kendimizden az azıklı avuçlardı azarlanan yazık! ters yüz ettik yine aynı kapıyı çaldık çalındık...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çalınan yüzümüz... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çalınan yüzümüz... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mükemmel bir siir, inanin tüylerim diken diken okudum ve ayakta alkisliyorum bu güzelligi. Bugün okudugum ilk siir ve cok mutlu oldum böyle bir siir okumaktan. Mesajiyla anlatimiyla ve harika yüregiyle günün siiri olmali bugün. Kutlarim Neslihan hanim...
aklandıkça kara para kayıtsızca yediler yasasız yalpalandık azda zorda palazlandık kazdıkça zamanı azdık düze yürüdük zorlandık bu yolda azaldık...
sevgili kardeşim Neslihan! paraları yiyince şişip patlayacaklar inşallah onların gücü senin içindeki şiire yemez yürekten alkışlıyorum bu şiirsel isyanını
yenildik
kıyasıya bir mücadeleye soyduk yaşamı, eteklerinden hiçlik akıyordu...
tebriklerimle...
miNa.. tarafından 1/4/2009 1:28:30 AM zamanında düzenlenmiştir.