BİR VUSLAT AĞLAR, DAMARLARINDAN UMUTLAR AKAR, SEVDASI TA YÜREĞİMDE SIZLAR... FELLUCE’DE, KERKÜK’TE, ERBİL’DE BİR MAYIN PATLAR, BİR ANA, BİR ÇIĞLIK KANAR... ÖLÜMLER SUSAR, YILDIZLAR SIZAR. BİR MAVİ KUMAŞTA BİR BEBEK AĞLAR... GÜNEŞ DOĞAR GÜNEŞLER BATAR, BULUTLAR ÜSTÜNDEN BİR MELEK AĞLAR, ÇAREYE ÇARE BULUNMAZ DERDE DERMAN AĞLAR... BİR MAYIN ÜSTÜ SOHBETTİR YAZDIĞIM, SIZLASADA YÜREĞİM, KIRILSADA KALEMİM, BİR VUSLAT AĞLAR...
İKLİMLERİN İÇİNDEN KOKAR, BİR MENEKŞEYE, BİR FERDA KOŞAR AVUÇLARINDA MERMİ İZLERİ, AYAKLARINDA MAYIN TOZLARI, BİR BABA KIZINA BAKAR, KIZ KAN, KIZ SOĞUK, KIZ ÖLÜMDEN BİLE BOĞUK... NEDENDİR DUYULMAZ ÇIĞLIĞI ÖZLEMLERİN, BİR MAYIN ÜSTÜ SOHBETTİR YAZDIĞIM, SIZLASADA YÜREĞİM, KIRILSADA KALEMİM, BİR BABA AĞLAR...
TOPRAKLARI SICAKTIR, ÖLÜMLERİ SOĞUKTUR BU YERİN, BİR YARA KANAR KAPANMAZ, AMA İÇİ ÇOK DERİN, AY GECESİ, GÜNEŞİ ÖZLER BİR KEMİKKIRAN, BİR TAŞDELEN MERMİDİR DOĞAN, GÜNEŞ YERİNE... SABAH EZANLARINDA BAŞLAR BİTİŞLER... VE KİMİSİNİN ELİNE SIKILIR, KİMİSİNİN YÜREĞİNE MERMİLER... BİR MAYIN ÜSTÜ SOHBETTİR YAZDIĞIM, SIZLASADA YÜREĞİM KIRILSADA KALEMİM, BİR ÖZGÜRLÜK AĞLAR...
NEFES ALIŞLAR, BİR NERGİS KOKUSU ALMAZ, ALAMAZ, BİR SEVDA TÜRKÜSÜ, BİR GÜZEL LEZZET, BİR TATLI HÜRMET GÖRMEZ, GÖREMEZ... KARANLIĞA AÇILIR TÜM KAPILAR, TÜM YOLLAR AYRILIĞA VARIR... VE GÜNEŞLER ÜLKESİNDEN, YILDIZLARIN DOĞDUĞU YERE ESER BİR NAZLI SEHER... İÇİNDE MİNİK DUDAKLARDAN SÜZÜLEN DİLEKLER, HAYAL EDİLMEMİŞ İSTEKLER VE KIRMIZI BİSİKLETLER... GÜZEL DELİKANLILAR, HENÜZ ONYEDİLİK TAZELER... ANNESİNİN YAZMASINDA BALDAN TATLI AKİDELER, BİR KIZIL İKİNDİYE, ÖLMEDEN GELEN GÜLÜŞLER... HASIR HALIDA, BAKIR KABDA DOYUMSUZ YEMEKLER, VE EZANLARIN BİTİŞİNDE BAŞLAYAN ZİKİRLER... ŞÜKÜRLERE KARIŞMIŞ ÂMİNLER, BİR MAYIN ÜSTÜ SOHBETTİR YAZDIĞIM, SIZLASADA YÜREĞİM, KIRILSADA KALEMİM, BİR UMUT ÇAĞLAR...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mayın üstü sohbet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mayın üstü sohbet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BİR UMUT ÇAĞLAR...
TEBRİKLER