(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zeytinin İntikamı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zeytinin İntikamı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zeytini bilmem fakat peynirin beklenen etkisi oluşmuş sizde. Ya da işinize gelirse peynir gelmez se zeytin mi dersiniz. Damla sadeliğinde, deniz hüviyetinde. Tebrikler dostum.
nasıl kaçırmışım bu şiiri can... 7 zeytin bir yumurta yapıyormuş:))) 3 zeytin bir kibrit kutusu peynir yaparmı acaba:)))) tebrikler.....(_)0 bol köpüklü mehmet efendi kahvesini hak ettin kenarına 2 zeytin koydum dalınıda unutmadım...sevgimle...
"On tane zeytin yersen Büyürsün" Derdi babam Her kahvaltıda..
Gözüm hep peynirdeydi
Zeytin de bunu anladı galiba..
---------------------------------------------
Gizi içinde saklı anlamlı mesajıyla şiirdi üstad.Ötesi yok. Gönülsüz yapılan hangi işten hayır gelmiş ki. Emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim. Saygımla.
Mesajı içinde saklı şiir...büyümenin kolay olmadığını biliyoruz...on değil yüz zeytin yesek ne olur, farkında olmazsak hayatın... Zeytinler de iştahımı kabarttı ha...yesem de büyüsem mi ne?
On tane zeytin yersen Büyürsün" Derdi babam Her kahvaltıda..
Gözüm hep peynirdeydi
Zeytin de bunu anladı galiba.. ************************************************* İşte bu ! Bazen böyle esprili ,hoş,gülümsemeden öte hiç sevmem kahkaha ile gülenleri ama bu bana , sevmediğim kahkahayı attırdı. Bak şimdi kızları çağırıp onlara da okuyacağım. Böyle hoş ve ilgilerini çekecek şiirleri ve yazıları okuyorum ki , şiire ve kitaba ısınsınlar üşümesinler:)))))))))))
Yorum aynen şu : Anne adam kısa mı kalmış? peynir de kalsiyum var ya.......
Teşekkür ediyorum.Sevgiyle okuyorum.Paylaşıyorum.Umarım bizi hoşgörürsünüz. Selam ve saygılar.
Kısa düşündürücü bir şiir zeytin intikamını almış şairi büyütmemiş Ya şair peyniri yese ne olacaktı? Arkası yarın :) Şairin çiğdem şiiri gibi az özü bulmuş düşünülmüş ince bir şiir anlayana Ben anlamadığımı anladım.Büyürsem belki ...
zeytini tanıdığımız da baya geç kalmıştık ki
bundan olmalı ufak-tefekliğimiz
Allaha emanet olasın gardaş