(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Damla şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Damla şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi gözümde bir damlasın aşk gözden ırağım-göz yorgunum Yüreğimin en adil şüphesi farkedilemeyen hüzün Duyy- Şimdi uzakta bir nokta kadarsın Aşk boşalt içini bir noktaya doldur içini bir başka noktayla..
Çok teşekkür ediyorum bu güzel şiirinizin paylaşımına..Şiirinizin gölgesi düştü yorumuma.. saygılar,selamlar Şaire.
çeşmimde bir yaş geceye seni sordu kavuşup sarılmak bu kadar mı zordu?
mutaassıp kirpiğime inat o hasret yüklü yaş sabaha dek damladı durdu
haydi gel artık! beni anla! bak seni özlüyorum
damla damla
C.Çalık
Bence yorum yapmak bile zor bu güzellige.. Ne demeli ne demeli .. Muhtesem bir SIIR Daha ötesi yok.. Ayakta alkislarim böylesini .. Siir ötesi bir siir. Saygilar ,sevgilerimle . Gönülden kutluyorum üstadim
çeşmimde bir yaş geceye seni sordu kavuşup sarılmak bu kadar mı zordu?
mutaassıp kirpiğime inat o hasret yüklü yaş sabaha dek damladı durdu
haydi gel artık! beni anla! bak seni özlüyorum
damla damla
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, yine size has, yine güzel, yine az ve öz şiir... şiir işte bu dedirtcek kadar şiirdi...kutlarım efendim...
Harika bir eser olmuş. Kelemine yüreğine sağlık. TEbrik eder, selamlar, saygılar sunarım.
DUR ARTIK
D erinden derinden doluyorsun A lıyorsun acılarımı geliyorsun M eğer kipriğimden düşüyorsun L ale gibi boynumu büküyorsun A rtık durmalısın gülmek istiyorum.
Gerçekten de,ağabey,"şarıl şarıl","gürül gürül" değil,"damla damla özlenir!... Özlemin,birikime ait bir şey olduğunu,daha önce böylesi güzellikte okumamıştım... Ya,kirpiğin mutaassıplığa benzetimesine ne demeli?... Öyle ya,o kirpiktir ki,"taassup"u gereği,gözyaşının boşalıvermesine,yani incelikli duyguların bir kabalık olarak dışavurulmasına,içten içe yaşanan ve sevgiliye duyulan özlemin gizlenme aseletinin yok olmasına engeldir!... Divan şairlerini imrendirecek sanatsallıkta bir eser bu... Sevgi ve saygılarımla...
AttilaYekta tarafından 10/7/2008 8:36:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mademi ki gitmiş.. Varsın yapılması gereken işlerini yapıp görülmesi gereken kişilerini görsün!.. Önceliklerdir sevginin varlığına tek kanıt.. Önceliklerdir varlığa ve yarlığa da tek kanıt.. Varsın gelmesin!..
Selam ve sevgilerimle
€nis tarafından 10/7/2008 7:34:01 PM zamanında düzenlenmiştir.