(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Susmak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Susmak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
susmak ki, konuşmanın en sahicikipi.. konuşabilen ancak susabilir.. susmak ki, ruhumuzun aceleci gemilerini, yitik limanlarımızdan ağırlar içinde boğulan denizlerimize.. ........................... izninizle bu doğaçlamayı sayfanıza düştüm..emeğiniz daim olsun,güzel şiirdi.. saygılarımla.
Hani bilirsiniz söylemek zordur Zordur bir susuşu üstlenmek Hani ne bileyim Vardır bir mavisi herkesin aslında Görür ama söyleyemez gezdirir başkasında
Susmak ki Bir duyarlılığı ağırlamak Susmak ki Tam haykıracak yerde lal olmak Ardından koşulanı bulunca Dagılıvermek Ve bir sabah sevgilinin kalbinde Çocuk kalbiyle uyanıvermek…
susmak ki boranların üzerine yağması gibi zemheride kalıp dönmemek gibi... susmak ki ölüm gibi... ecel gibi....
cihangirorkun tarafından 10/5/2008 6:14:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
... Susmak ki Bir duyarlılığı ağırlamak Susmak ki Tam haykıracak yerde lal olmak Ardından koşulanı bulunca Dagılıvermek Ve bir sabah sevgilin kalbinde Çocuk kalbiyle uyanıvermek… ...
Yüreğinizin güzelliğini satırlarınıza nakış gibi işlemişsiniz.
Susmak ki Bir duyarlılığı ağırlamak Susmak ki Tam haykıracak yerde lal olmak Ardından koşulanı bulunca Dagılıvermek Ve bir sabah sevgilin kalbinde Çocuk kalbiyle uyanıvermek
Susmak ki Bir duyarlılığı ağırlamak Susmak ki Tam haykıracak yerde lal olmak Ardından koşulanı bulunca Dagılıvermek Ve bir sabah sevgilin kalbinde Çocuk kalbiyle uyanıvermek…
-susmak ki şiirini okuyup sessizliğe gömülmek gibi...
konuşmanın en sahicikipi..
konuşabilen ancak susabilir..
susmak ki,
ruhumuzun aceleci gemilerini,
yitik limanlarımızdan ağırlar
içinde boğulan denizlerimize..
...........................
izninizle bu doğaçlamayı sayfanıza düştüm..emeğiniz daim olsun,güzel şiirdi..
saygılarımla.