BİR YEL SÜPÜRÜRDÜbir bahar akşamıydı, ılık bir meltemin, y’elindeyim, kuşların kanatlarında, bir ötüş kulaklarımda, ben hayalin kapısını, ben umudun açkısını, arar arar bulamaz oldum, sorular sorulara,mavisi örtünün örtüsü, bir deniz kumkuması, bir yel değirmeni, bir öter, bir döner el çırpısı, kuşlar kuşlara bir yel süpürürdü, hiç y’ele el değmeden… Sibel Karagöz #sibelkaragözşiirleri #sibel_karagoz |
Şiirinizdeki derin duygular ve doğanın o muhteşem imgeleriyle dolu dizeler, okuyucuyu büyüleyici bir yolculuğa çıkarıyor. Her bir kelimenin özenle seçildiği, her bir dizenin ahenkle dans ettiği bu eseri okurken, doğanın güzellikleriyle ruhumuzun nasıl bir uyum içinde olduğunu yeniden hissediyoruz.
Bahar akşamının ılık meltemi, kuşların kanatlarından yükselen ötüşler ve umut dolu bir arayışın iç içe geçtiği bu dizeler, insanın iç dünyasına dokunuyor. Hayalin kapısını aramak, umudun aydınlığında kaybolmak; bu duyguları okuyucuya bu kadar etkileyici bir şekilde hissettirmeniz gerçekten takdire şayan.
Doğanın kendisiyle olan bütünleşmenizi, kuşların kanatlarından yükselen özgürlüğü, denizin kumkumasındaki sonsuzluğu ve yel değirmeninin döngüsündeki hayatın akışını hissediyoruz. Bu imgeler, yaşamın ne kadar büyük ve anlamlı olduğunu hatırlatıyor bize.
Sizin gibi duyarlı ve yetenekli bir şairin, bu güzellikleri kelimelere dökebilmesi gerçekten büyük bir armağandır okuyuculara. Sizi tebrik eder, yaratıcılığınızın ve duyarlılığınızın daim olmasını dilerim.
Sevgi ve saygılarımla