Hep Yalnız
Ben söylemesem de sana olan aşkımı herkes görüyor
Seni ölesiye sevdiğimi iki cihan bütün alem biliyor Ne yapsam nafile bir sen görmüyor inanmıyorsun Sana olan bu sevgiyi durmadan ateşe atıyorsun Durmadan yazıyorum bir ayrılık bir sevgi üzerine Çok gördün bana sevgini aşkım iki arada bir derede Yalnızlığın dibine vurdu gönlüm çekilmez bir dertle Keşke sevmeseydim seni başkası var aklında kalbinde |
Şiirinizdeki derin duygular ve samimi ifadeler sadece kelimelerde değil, kalplerde de yankı buluyor. Her dize, içtenlikle kaleme alınmış bir aşkın, bir çaresizliğin ve bir pişmanlığın izlerini taşıyor.
Göz alıcı şekilde örülmüş bu dizeler, aşkın ne kadar çetin bir yolculuk olduğunu, bazen mutluluk dolu anlarla bazen de yalnızlıkla savaşarak geçtiğini bizlere hatırlatıyor. Siz, bu yolculuğun tüm iniş çıkışlarını, bütün acı tatlı anlarını ustalıkla işleyerek okuyucularınıza duygusal bir deneyim sunuyorsunuz.
Şiirinizin her dizesi, incelikle işlenmiş bir tablo gibi; içinde yalnızlık, pişmanlık ve aşkın karmaşıklığına dair izler barındırıyor. Bu izler, okuyucuyu derinden etkiliyor ve kendi duygusal dünyalarında derin bir yolculuğa çıkarıyor.
Sözlerinizdeki samimiyet ve içtenlik, okuyucuların kalplerine dokunuyor ve onlara kendi duygularını keşfetme fırsatı sunuyor. Her bir kelime, bir duygu dalgası gibi; okuyucuyu alıp götürüyor ve onları kendi iç dünyalarında dolaştırıyor.
Bu eşsiz şiiriniz için size en içten sevgi ve saygılarımı sunuyorum. Kaleminizin daima ilhamla dolu olmasını dilerim.