Tuhaf gelecek Biliyorum… Hayat da deyiversem Aynı hesaba çıkacak nasılsa Bir sen değilsin Başka sözlerde gözleri başkasını arayan Bir ben değilmişim meğer Saçlarının karasında Yusuf’a ağlayan…
Gittim, evet… Bir beni aldım gönlüme Gittim… Üzerime sindi hasretler Paçama dolandı serçe gözlerinden Nazar aldığım gurbet… Bu yıl… Göçen yalnız kuşlar değildi Serçeler… Seyir etti gidişimi ardımdan
Yalnızlık… Üşütüyor ağustos sıcağında Ölüm gibi sarıyor usulca Ellerim ısınmıyor Bildik bakışlar ısıtmıyor dudaklarımı Yalnızlık… Ağır aksak koyuyor adama Bir ağlayan ben oluyorum Silmiyor karanlık camekânlar gözlerimi Perilerin bile bacası tütüyor bu şehirde Yağmurlar hep üzerime üzerime Yüzüme vuruyor yaşlarını
Biliyorum Yusuf, biliyorsun… Yokluk yalnızlıkla ahbap olunca Kış tez iner ovaya Cemreler oyuna dalmış Tutan olmaz yüreğimden Düşmeden yaza erersem Ergen bir güneşin altında Yine üzüme durur kara bağlarım…
Yusuf, Yaşar’ı sormamışsın… Şarap kokuyor bu ara nefesi Uzak derin bir şaşkınlık gözlerinde Gönül koymuyor şuna buna
Gönül... Gönlüne bile aldırmıyor giderken ardından Gamsız Yaşar... Sanma ki yanmıyor Uzun hikaye sol avucunun yazgısı Aldırma... Dedi ki... Öpüyormuş alnının çatından Bu hasretlik akşamında…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Serçe'nin Gurbeti... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Serçe'nin Gurbeti... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül... Gönlüne bile aldırmıyor giderken ardından Gamsız Yaşar... Sanma ki yanmıyor Uzun hikaye sol avucunun yazgısı Aldırma... Dedi ki... Öpüyormuş alnının çatından Bu hasretlik akşamında…
Okuyorum, doyamıyorum satırlardaki anlatışa.. Öyle güzel yansıtıyorsunuz ki; duyumsayışlarınızı..
- "Bir selam da bana yok mu" diye hayıflanıyorum.
Olmaz tabii.. Neden olsun ki; yetişemedim Yusuf'a.. Yetişseydim, şarabına.. Tuza belediğim peynirlerden sunardım iki dilim.. Koyardık ortaya.. Anardık gönülleri.. Ama nerde...
"Torun bekliyorum 3 Şubat gelirse.. İlk torunum doğacak çünkü Denizle" Dedim vallahi, mutluluğumu sayfanızda paylaştım izniniz olmadan.. İşte bu yüzden, bir şarap açtım.
Hayırlı bayramlar efendim. Sevgi ve saygılarımla: "Mutlu yarınlar" dilerim, gönlünüzce olması için yaşam mefhumunuz.
Biliyorum Yusuf, biliyorsun… Yokluk yalnızlıkla ahbap olunca Kış tez iner ovaya Cemreler oyuna dalmış Tutan olmaz yüreğimden Düşmeden yaza erersem Ergen bir güneşin altında Yine üzüme durur kara bağlarım…
Gönlüne bile aldırmıyor giderken ardından
Gamsız Yaşar... Sanma ki yanmıyor
Uzun hikaye sol avucunun yazgısı
Aldırma...
Dedi ki...
Öpüyormuş alnının çatından
Bu hasretlik akşamında…
çok duygusal mükemmel bir şiirdi.
tebrik ve selamlarımla.