🍁Kır kokardı gençliğim; bahardı önüm arkam Düş kurmak benim işim, her mutlu gün eşimdi Mevsimlerin kışına takıldı gönül hırkam Sürgün yedi güneşim, her yanım karlı şimdi🔥
🍁Dost bildiğim talihim zerki zehir engerek Külüm yangına şahit, fazla söze ne gerek Azıcık eşeleyen bilir neden bu yürek Kırılgan, daha hassas, daha duyarlı şimdi🔥
🍁Ayazın bıçağıyla kesilince avazım Ne sesim işitildi, ne haklı itirazım Bir zamanlar şen çalan sol yanımdaki sazım Maziye beste yapan hüzne ayarlı şimdi🔥
🍁Bana kalsa, bahtımla açılmazdı da aram Hüzne boyun eğdirdi çektiğim en son kuram O yüzden; yel eserken bahardan buram buram Çehreme neşe haram, her hecem harlı şimdi 🔥
Mecit Aktürk
*** Dizelerime teveccühü ve mükemmel yorumu için sevgili dostum Erbil Edil kardeşime sonsuuuz teşekkürler. 🤗🌷🌷🌷
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
🔥YANIK HECELER 🔥 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
🔥YANIK HECELER 🔥 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhteşem güzellikteki şiiriniz ve aynı güzellikteki yorumuyla hüzünlü duygularla harika yazılmış bir yürek sesiydi, gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve ihlâs dolu yüreğine sağlık diliyorum, ilhamınız dâim olsun her zaman. Sonsuz selam, dua ve saygılarımla. Allah'a emanet olunuz.
İnsan ömrü de dört mevsim gibi...ilkbahar ile başlayan ve kış ile son bulan. Belki de yeni başlayan. Fazla söze ne hacet, kıymetli Şair zaten çok güzel ifade etmiş. Erbil beyin de emeğine, nefesine sağlık. Yine çok etkiliydi ve dinlemesi çok güzeldi. Her iki yüreğe de gönülden tebrikler.
Mecit bey esenlikler diliyorum Saygılarımla, selamlar olsun
Haklısınız...özellikle benim kalem kara kış 🤗 Sevgili Ümmühan kalemini bizimle değişir mi, bilmiyorum. Biraz zor bir ihtimal olarak görünüyor 🙂 Artık biraz biraz ilkbahar gelse fena olmaz kalemlere. Şiirleri güneş ışığına çıkarmak lazım biraz. Önceleri gözleri kamaşsa da alışırlar zamanla.
dört mevsimde Yaratıcının biz insanlara bir lütfu. yıl tek mevsim olsa çekilir miydi, sanmıyorum peki kullarını yaratan, onları kullarından çok seven, kulunun neidüğü nü en iyi bilen Halikımız kulunu tek mevsime bırakır mıydı? işte bu mevsimlerden biri ver ki ben o mevsime ölürüm... kuru dallara can veren Rabbim birde taşları kesekleri yeşile, çiçekleri ebem kuşağı gibi renkten renge bürüyüp biz kullarına sunuyor ya yetmez mi ona kulluk edebilmek için... şiirinizin anlam güzelliği, anlatım derinliği, vizyon genişliği beni öylesine genişletti ki bir de ERBİL EDİL faktörü var ki elmayı tozundan arındırıp parlatıp sunan...böyle şairlerin sırtı yere gelmez elbet. sonsuz sevgiler ve saygılarımla tebriklerden bir bahar buketi bırakıyorum. ALLAH'A EMANET OLUN...
Belirttiğiniz gibi; Her mevsimin ayrı bir güzelliği vardır elbet. Lakin, hele de soğuktan çabuk etkilenen benim yapımdaki insanlar için baharın tadı bir başka güzel tabi.
Ucundan, kenarından da olsa güneşi görmeliyim.😊
Farkettiğiniz gibi; Erbil Edil kardeşimin sayesinde şiirler ahenge bürünmekte.
Erbil Hocam da sizin gibi çalışkan, üretken bir kardeşimiz. On parmağında yirmi hüner var maşallah.
Eski bir Özel Harekâtçı. Yurdumun dağlarında az terörist kovalamamış. Silahlı Kuvvetlerden ayrıldıktan sonra ise Geleneksel Tıp alanında kendisini geliştirmiş, mesleğine aşık, hastaların şifa bulmasına vesile olmaktan büyük mutluluk duyan çok değerli bir Tamamlayıcı Tıp Uzmanı.
Mesleğinin hakkını tam manasıyla verenlerden yani.
Bu kadar mı?
Değil tabi;
Edebiyata gönül vermiş; müzik ve şiire ilgisi büyük. Boş kalan zamanlarında 😃;
- Dalgıçlık - Flüt çalma - Ağaç oymacılığı ( rahle v.s. gibi) - Kara Kalem çalışmaları
Aklımda kalan ilgi ve beceri alanları.
Kedi sevgisi, kedisinin doğum gününe pasta hazırlayacak, kuş sevgisi hergün pervazlarına konan güvercinlere ziyafet verecek düzey ve boyutta.😊
Bu kadar iş arasında nasıl vakit bulup da, şiirlerime ahenk katabiliyor, bilemiyorum.
Muhtemelen uykusundan feragat ediyordur.😊
Hülasa; kendisiyle tanışmaktan onur duyduğum değerli, çok değerli bir dostum.
Güzel yorumunuz vesilesiyle belki de şifa arayan bir arkadaşımızın, arkadaşların sağlığına kavuşmasına vesile oluruz.
Bana kalsa, bahtımla açılmazdı da aram Hüzne boyun eğdirdi çektiğim en son kuram O yüzden; yel eserken bahardan buram buram Çehreme neşe haram, her hecem harlı şimdi
Kıymetli üstadım yüreğin var olsun tebrikler saygılarımla sağlıcakla kalın
Kalemine ve ihlâs dolu yüreğine sağlık diliyorum, ilhamınız dâim olsun her zaman.
Sonsuz selam, dua ve saygılarımla.
Allah'a emanet olunuz.