(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yanarken Gazze şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yanarken Gazze şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru, Allah razı olsun sevgi ve özlem vardı, Hakikat vardı,ı , çok güzel yüreğine sağlık çok kıymetli Üstadım,kardeşim, çok ,akıcı anlamlıydı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarıml
Değerli üstadım hislerimize tercüman olan bu elim şiiri yazan kaleminizi ve sizi tebrik ediyorum ve yürekten kutluyorum. Zalimin zulmünün bitmesi dualarımızla. İnşallah. Selam ve saygılarımla hayırlı sabahlar diliyorum. Esen kalın.
Değerli şairim gözlerimden rahatsızlığım nedeniyle 5 ay gibi bir süre sizlerden ayrı kaldım 3 kez ameliyat geçirdim çok şükür şimdi iyiyim tekrar sizlerle birlikte olmanın mutluluğunu yaşıyorum inşallah bu zaman içerisinde sağlıklı güzel günler geçirmesi en içten temennimdir Şiire gelince her zamanki gibi duygu yüklü harika dizelerdi emeğine ve yüreğine sağlık bir gazi olarak Allah hiç bir devlete ve millete savaş yüzü göstermesin kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kal sağlıcakla
Çok acı bir durum.Hamas kendi kendine intihar etti.halkını düşünmedi yüzlerce basım çocuklar insanlar telef oldular.güzel bir eser.kalemin kelâmın varolsun değerli Kadri Baba. Selamlar sevgiler saygılar sunuyorum
Değerli Şairim; Hayırlı vakitler diliyorum. Eserinizi severek okudum Bu duyarlı güzel, akıcı, anlamlı ve güzel eserinizi kutlarım. Yüreğinize ve kaleminize sağlık Güzel yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun. Selam ve sevgiler Sağlıcakla kalınız…
Merhaba değerli gönül dostu sn.Kadri bey. İşin ilginç yanı,İsrail Gazze'de katliam yaparken,hiç bir Arap ülkesi sesini çıkarmıyor.Bu Arap ırkının güvenilmezliğini bir kez daha kanıtlıyor.(Yemen hariç) Değerli dost bu şiirle benim de duygularıma tercüman oluyorsunuz.Kutluyorum duyarlı yüreğinizi,selam,sevgi ve saygımla,esenlik diliyorum.
Çok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru, Allah razı olsun ,sevgi ve özlem vardı, Hakikat vardı,ı , o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Rabbimiz islam alemi yöneticilerine feraset ve cesaret nasip eylesin.Yılan 'ın bir gün onları da isıracagindan şüphe yok.Haksizlik karşısında susan dilsiz şeytandan beterdir.Selam ve dua ile anlamlı ve değerli şiirinizi kutluyorum.
Her zaman ki gibi kendi tarzınızda yazdığınız gönül sesinizi beğeniyle okudum, gönlünüze gelen ilhamınız, yazan kaleminiz hiç susmasın selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla...
Değerli kaleminizden sayfanızda mısralara yüreğinizin sesini yansıttığınız bu güzel eseri beğenerek okudum akıcılığla anlam ve kurgusuyla güzel bir eser yüreğine sağlık Üstadım nice benzersiz güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi saygı ve selamlarımla kalın sağlıcakla Kalem Dost...
Arap toplumu halen uykudan uyanamadı, tüm menfaatler Batıyla içiçe, bir küçücük Gazze ile bu menfaatleri ve rahatlarını bozmaya değer bulmuyorlar. Rab'bim onlara da bu azabı tattırsın diyor, güzel şiirinizi tebrik ederek selamlarımı iletiyorum. Allah'a emanet kalın. (Aksakal)
Duyarlı yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum, Allah yardımcıları olsun inşallah. Hastaneyi, camiyi, sığınma kampını bile vuracak kadar acımasız, gözü dönmüş, suçsuz günahsız sivillerin, kadın ve çocukların canlarının yanmasına sebep olanları Cenab-ı Hak Kahhar ismiyle kahreylesin inşallah.
Duyarlı yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum, Allah yardımcıları olsun inşallah. Hastaneyi, camiyi, sığınma kampını bile vuracak kadar acımasız, gözü dönmüş, suçsuz günahsız sivillerin, kadın ve çocukların canlarının yanmasına sebep olanları Cenab-ı Hak Kahhar ismiyle kahreylesin inşallah 🤲 İsrail buna benzer tarihte azgınlaştığı için helak edilmiş bu da ikincisi inşallah tez zamanda yıkılır gider, Allah'ın izniyle yakındır inşallah 🤲 Sonsuz selam ve dua ile. Allah'a emanet olunuz.
özlettiniz kaleminizi
selam saygımla
dostluğa şiire selam olsun