Kaybolmuş YiğitŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Açıkçası şu aralar ona en uzak olduğum dönemlerde sadece onu görmek için çalışıyorum, buna savaşmak denir mi acaba? Neyse gündüzleri ne kadar mutlu gözüksemde, gece o yastığa başımı koyduğum zaman karanlık düşünceler beynimi sarıyor. Bazen beni yoldan çıkarıyor işte bunu engelliyen benim Ay’ım Ama şimdi o geçici bir süre bir kaç yazışma dışında yok. İşte bu beni korkutuyor bu yüzden onu sonsuza dek görmek istiyorum. Ha bu arada ozan olarak belirtiğim kişi aslında edebiyat hocam kendisi böyle demişti. Ay kelimesini büyük harfle kullanma nedenim ise o tek ve özel bu yüzden yoksa isim olarak falan değil, yanlış anlaşılmasın. Bunu okuyan varsada ne diyeyim teşekkür ederim.
Der miş ki ozanlar
Aşık olmak gerek hayatta Aşkını asla bırakmadan Vaz geçmeden Yiğitliktir bu Şimdi yiğit mi oldum ben Ben sadece Ay’ımı takip ediyordum Ama bulutlar aldı onu elimden Hiç bir şey demeden Elimde olsada bir ışık Ay olmadan çok karanlık Artık bitiyor ömrü yavaş yavaş Bilmiyorum sönecek ki ne zaman Korkuyorum yine bu gece Yiğit bile korkarmış demek ki Gerçi insan korkmaz mı bilinmezlikten Ne yapmalı ki bu durumda Ya çözüm bulacak ya bekleyecek Ne zormuş ay olmayan geceler Bilinçsiz geceler Elbet bulacam yolumu Sadece Ay’ı görmek istiyorum Tekrar ve sonsuza dek |
Ay'ın şavkı vurunca geceye nasıl yakamoz oluşuyorsa..
Ay'ın ruhu sararsa bedeni duygular semalara ulaşır belki..
Geceler karanlıkta olsa Ay ışığında mehtabı izlenebilir..
Ay sadece gece çıkmaz ortaya, görebilen gözler için Ay gündüzde görülür..
Tabii görebilene, gözü açık olana..
Gözünü kapatıp karanlıkları kendisine mesken edinmeyene Ay herzaman görülür görebilene..
Beklediğiniz ve görmek istediğiniz Ay'ı bir an evvel görmeniz dileğiyle ..
selam ve saygılarla..