Yükümü suya attım, ey gözleri sürmeli! Artık gönül teknemi, limanına sürmeli. Sensiz mavi düşleri, zindanlara sürmeli. Sonra da üzerine, kapıları sürmeli...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÜRMELİ (CİNASIN GÜCÜ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÜRMELİ (CİNASIN GÜCÜ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dilinizdeki akıcılık, duygularınızı yansıtma yeteneğiniz ve seçtiğiniz imgeler çok başarılı. Bu harika çalışmayı bizimle paylaştığınız için, kaleminize, yüreğinize teşekkür ederim. Saygı ve sevgilerimle.
şair, içsel bir huzursuzluğu, sevdiği kişiye olan özlemi ve onun hayalini taşıyan bir gönül teknesini anlatıyor. Şiir, sevilen kişinin yokluğuyla yaşanan zorlu bir içsel yolculuğu ifade ederken, su, gönül teknesi ve kapı metaforlarıyla duygu derinliği kazanıyor.
şair, içsel bir huzursuzluğu, sevdiği kişiye olan özlemi ve onun hayalini taşıyan bir gönül teknesini anlatıyor. Şiir, sevilen kişinin yokluğuyla yaşanan zorlu bir içsel yolculuğu ifade ederken, su, gönül teknesi ve kapı metaforlarıyla duygu derinliği kazanıyor.