çekiyorum ellerimi bulaştırdığım şiirin içinden cümlelerim rastgele tamamlıyor kendini sanki harfler kifayetsiz sanki ben kifayetsiz heceleri düşürmüşüm toprağa adım adım arıyorum kaybettiklerimi
şarkıların yüzünü okşuyorum bana ilham olacak gibi adını fısıldıyorum fırtınalara asıl fırtına içimde doğuyor sessiz bir şiirin doğum sancısı altından kalkamıyorum bu sancının
resimlerime dönüyorum yine ağaç yapıyorum, deniz yapıyorum bulut yapıyorum, kuş yapıyorum hiç biri ilham olmuyor
duvara çivilendi sanki cümleler yetişip alamıyorum şair olmadığımı hatırlıyorum bir an içimde çoğalan acıları gömüyorum ilham gelinceye kadar nadasa bırakıyorum şiirlerimi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ilham Gelmeyince şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ilham Gelmeyince şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şairlerin sık sık arayışa çıktıkları ilham perisine gerçekten bazen rastlamak çok güç oluyor, heceler düşüyor sehven çiğneniyor ve kelimelerin yüzü gözü tanınmaz hal alıyor. nadide betimlemelerin ışığında yazılmış müstesna dizelerdi. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
İnsan sürekli yazınca okuyunca kafayı tırlatır derler:)
Arada bir film izlemek müzik dinlemek... Ne bileyim işte doğada yürümek, arkadaşlarla sohbet etmek vs. Bunlarda bizlere bir nevi ihtiyaçtır sonuçta değil mi?.. Beyni dinlendirmek gerekiyor:)
_____Hiç unutmam, bir senaryo üzerine çalışıyordum... 3 hafta boyunca günde 6 saat sürekli yazdım... Ve daha sonra telefon numaramı hatırlayamadım:)
Dedim ki kendime "mola ver çabuk".
Bol bol ilhamlar gelsin benim güzel arkadaşıma inşallah diyorum... Sevgilerimle kutlarım.
Semra Eroğlu tarafından 8/1/2023 10:55:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ben de öyleyim. Yazmayı seviyorum. Açıyorum şiir yazmak için. Bekliyorum, yazacak bir şey bulamıyorum. Sonra bir kelime ile başlayıp öylesine karalıyorum. Şiir mi ne çıkıyor ortaya bilmiyorum.
Şair değiliz ama yazmayı seviyoruz.
Siz şairsiniz yazmalısınız :) Sevgiyle kalın Sevgili Müjgan Hanım
Hocam duygu yüklü şiirnizi tebrikler eder
Saygı ve selamlarımi yolluyorum